Tko će pobjediti, a tko izgubiti u godini novih trendova?
Proteklih deset godina trendovi koje redovito ističe agencija Carat, vodeća globalna agencija za medijsko planiranje i zakup, postali su nit vodilja za brojne brandove u svijetu nezaustavljivih promjena.
U 2018. godini ostvarilo se ukupno osam od deset predviđenih trendova. U ovogodišnjem izvještaju možete pročitati o tome kako je 2019. godina povezivosti i otkriva koje su implikacije razvoja novih tehnologija (poput 5G mreže) na poslovanje i marketing. Preuzmite izvještaj.
Ako si postavimo samo neka od pitanja kao što su;
- Trebamo li stvarati nove proizvode i usluge za svijet sve više povezivosti?
- Imamo li odgovarajuće tehničke mogućnosti baviti se svijetom u kojem su mobiteli brži nego ikad prije?
- Znamo li koji segmenti tržišta, usluga ili proizvoda najbrže utječu na širenje povezivosti?
- Koliko ćemo morati promijeniti pristup iskustvima s brendovima?
- Hoće li povezivost utjecati na ono što i kako mjerimo?
Primijetit ćemo kako svijet napreduje maksimalnom brzinom i kako smo vrlo brzo stigli od tekstualnih poruka do audio poruka, kako smo s video zapisa bez okolišanja prešli na virtualnu stvarnost i kako je povezivost ušla u novu dimenziju.
Agencija Carat dio je Dentsu Aegis Networka, uz neke od vodećih agencija kao što su Vizeum i iProspect, a fokusirani su na pozorno praćenje trendova i redefiniranje medijske strategije, planiranja i zakupa medijskog prostora. Caratovo izvješće o trendovima usredotočuje se na deset praktičnih točaka povezivosti za koje vjerujemo da će rasti tijekom 2019. godine.
Što bi od toga moglo utjecati na vaš brand pročitajte u izvještaju.