Tommy i Raketa
Nova kampanja koju je Pro Media Group napravila za Tommy dovela je do suradnje s jednom od najvećih nogometnih legendi – Ivanom Rakitićem! Kroz svoju bogatu karijeru Ivan je nastupao za neke od najvećih europskih klubova, osvajajući pritom brojne trofeje, te danas slovi kao jedan od najuspješnijih i najcjenjenijih hrvatskih nogometaša.
Upravo zato je “Raketa” bio savršen izbor za ovu suradnju – spojili su Rakitićevu prepoznatljivost u nogometnom svijetu s Tommyjevom prepoznatljivošću kao caregivera među trgovačkim lancima, naglašavajući kako oboje stvaraju prostore gdje se ljudi osjećaju ugodno i kao dio nečeg većeg. Ova poveznica je ujedno dovela i do naziva same kampanje: “Tvoje Misto di te svi znaju”.
Iza kulisa – noćno snimanje
Za potrebe ove kampanje organizirali su noćno snimanje u Tommy hipermarketu Plano, a unatoč kasnim satima, energija i entuzijazam cijelog tima bili su na vrhuncu. Ivan Rakitić pokazao se kao pravi profesionalac, unoseći svoju karizmu i prirodnost u svaki kadar.
Rezultati koji govore sami za sebe
Kampanja je ostvarila izuzetno pozitivan odjek među publikom, a klijent je iskazao svoje zadovoljstvo suradnjom:
Željeli bi se ovim putem zahvaliti PMG agenciji – svi pričaju o Rakitiću i Tommyju! TV emitiranja smo ciljano odradili s premium prime time terminima zbog brze i velike vidljivosti u cijeloj Hrvatskoj, društvene mreže su eksplodirale s količinom pregleda, brojnim komentarima i likeovima. Emocije su najljepša stvar kad je riječ o Tommyju i Hajduku.
Kad si prošao svjetske stadione, al’ ti srce ipak zaigra u redovima domaćeg supermarketa – znaš da si na pravom mistu! Jer ovdje nogomet nije samo igra. Kao što navijači vjerno prate svoje klubove, tako i kupci svakodnevno svraćaju u Tommy po “ono nešto” – i to je ritual koji povezuje zajednicu.