Tonči Klarić na rADionici “Millennialsi”

bw-fotka-300x176Portal Marketing mreža, nakon uspjeha regionalne konferencije komunikacijskih lidera IZAZOV 2015, nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tijekom cijele godine kroz mjesečne interaktivne rADionice koje počinju sredinom travnja. Prva rAdionica na temu „Millennialsi – najvažnija ciljna skupina s kojom nitko ne komunicira“ održat će se 21. travnja u hotelu Jump Inn u Beogradu s početkom u 15 sati. rADionicu će voditi Tonči Klarić, kreativni direktor digitalne agencije Proximity.

Oni su digital natives, eary-adopters, tech-savy, young, confident & influential. Iz godine u godinu oni postaju primarna ciljna skupina svih mogućih brendova, a najveći se s njima, manje ili više uspješno, „hrvaju“. Oni su millennialsi i uopće ih nije briga za vaš brend ni za vašu komunikaciju. Što motivira millennialse i kako uspješno komunicirati s najzahtjevnijim targetom na tržištu, saznat ćete tijekom rAdionice Tončija Klarića.

rADionica je najmjenjena svima koji žele usavršiti svoje vještine u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata, steći praktično i primjenjivo znanje te se umrežiti s kolegama iz cijele regije. rADionica traje 3 sata, a naglasak je na praktičnom radu. Polaznici na kraju radionice dobivaju certifikat.

Prijave za radionicu otvorene su do 13. travnja, a broj mjesta je ograničen.

Cijena kotizacije iznosi 318 kuna (5 000 RSD). Za tri i više kotizacija, kao i za članove strukovnih udruženja unutar regije,  odobren je popust od 10%.

Za više informacija: [email protected]