Treća generacija EAC polaznika uspješno položila ispit

Mladi profesionalci diljem Europe, Bliskog Istoka i Afrike, koji su 10. travnja 2014. pisali ispit za Europski oglašivački certifikat (EAC), dobili su rezultate po kojima treba zaključiti da su zadržali visoki standard znanja s ukupnom stopom prolaznosti 98 %.

CaptureMladi profesionalci diljem Europe, Bliskog Istoka i Afrike, koji su 10. travnja 2014. pisali ispit za Europski oglašivački certifikat (EAC), dobili su rezultate po kojima treba zaključiti da su zadržali visoki standard znanja s ukupnom stopom prolaznosti 98 %. Među njima, čak 75 % polaznika, ispit je položilo s pohvalom, a direktora EACA-e Dominic Lyle to smatra velikim uspjehom.

Europski oglašivački certifikat predstavlja priliku za zaposlenike u agencijama diljem Europe te članovima HURA-e koji imaju do dvije godine iskustva u industriji da steknu međunarodno priznatu kvalifikaciju. Potvrda predstavlja prvu europsku kvalifikaciju osmišljenu za pružanje cjelovitog razumijevanja industrije oglašavanja i njegovih procesa te za shvaćanje općenitog pregleda procesa brand komunikacije kao dopunu njihovog svakidašnjeg iskustva na poslu. Online program učenja obuhvaćao je 6 modula za učenje: Oglašavanje i komunikacija u kontekstu; Razumijevanje klijenata tvrtke; Klijent, kreativni i medijski briefovi; Kreativnost i kreativni razvoj; Razumijevanje medijskih kanala te provedba kreativnih ideja.

Prijave za četvrtu sezonu EAC-a i mogućnost za edukaciju nove generacije mladih EAC profesionalaca otvara se u studenom 2014., a ispit će se održati u travnju 2015. Za više informacija, pogledajte EAC_2014_listu pobjednika ili posjetite http://certificate.eaca.be/