U Greyevoj novoj kampanji za Wiener osiguranje vrag nikad ne spava
Osjećaš se dobro? Odlično! No, kako bi rekla tvoja baka, «Vrag nikad ne spava» i zato uzmi Wiener dopunsko! Popularna uzrečica poslužila je kao inspiracija za novu Greyevu kampanju za Wiener dopunsko zdravstveno osiguranje.
Hrvati još uvijek misle da je zdravstvo besplatno ili, u najmanju ruku, vrlo jeftino.
Jasna Horvat, voditeljica Službe marketinga i korporativnih komunikacija Wiener osiguranja kaže: «Današnjim ubrzanim načinom života narušeno zdravlje nije rijetkost, a zdravstveni problemi uzrokuju troškove liječenja koji mogu biti izuzetno veliki. Iako je zdravstveni sustav u našoj zemlji temeljen na principima solidarnosti i uzajamnosti i gotovo svi građani imaju obvezno zdravstveno osiguranje, malo je onih koji su oslobođeni sudjelovanja u troškovima zdravstvene zaštite.”
“Razmišljajući o našoj ciljnoj skupini uočili smo da ih upravo njihova dob (i zdravlje koje obično ide uz mladost) čini nezainteresiranima za dopunsko zdravstveno osiguranje. Oni “nikad ne idu kod doktora”, samouvjereni su i ponašaju se kao da će zauvijek biti mladi i zdravi. Kod njih nagovaranje ne pali, tako da smo se odlučili za suprotni pristup – složiti se s njima!
S jedne strane odgovaramo ih od dopunskog, a s druge pokažemo, uz dozu humora, da bi im ipak moglo zatrebati”, kaže Martina Pavić, kreativna direktorica agencije Grey Zagreb.
“Uz podršku klijenta koji je hrabro pristao da u reklami kažemo: ne treba vam dopunsko osiguranje, krenuli smo rušiti jednu po jednu barijeru, odnosno uvjerenja kako se bolest i nezgode događaju nekom drugom ili kako zdravima osiguranje ne treba… Želimo doći do točke u kojoj je naša ciljna skupina, ne uplašena, već osviještena, zainteresirana, te spremna i na ovaj način preuzeti odgovornost za sebe i svoje zdravlje”, kaže Pavić
Prvi val kampanje već je započeo i barijere su se već počele rušiti.