U Rimu održana EACA-ina ljetna škola

Gotovo 80 studenata i mladih profesionalaca iz industrije sudjelovalo je na petoj po redu međunarodnoj ljetnoj školi koja se u organizaciji EACA-e održala u Rimu u tjednu 7. 7. 2014.

CaptureGotovo 80 studenata i mladih profesionalaca iz industrije sudjelovalo je na petoj po redu međunarodnoj ljetnoj školi koja se u organizaciji EACA-e održala u Rimu u tjednu 7. 7. 2014..

Polaznici ljetne škole koji su došli iz Austrije, Belgije, Bugarske, Češke, Danske, Švicarske, Njemačke, Grčke, Italije, Latvije i drugih zemalja, preko dana su sudjelovali na raznim predavanjima i radionicama, dok su večernji sati bili rezervirani za grupni rad na briefu Mercedes-Benza za launch Smart Forfour. Radionice su se održavale na teme: “Building consumer brand loyalty” “Understanding client’s business”, “Strategic planning and story-telling skills”, “Creative idea generation and judgment”, “The Future of digital and mobile creativity”, “Becoming a more persuasive and confident presenter”, “Big data replacing the big creative idea”, “Social Media: how to be successful by not speaking to 97% of your audience”, “Communication effectiveness”, “Applying behavioural economics to building brands”, “Breaking the rules in creativity” i “Connecting your content to your  audience”. Ovaj raznovrsan program radionica omogućio je polaznicima da nauče kako razne discipline zajednički kreiraju cjelovitu marketinšku kampanju.

Za više informacija posjetite www.eacaeducation.eu/PageFromDb.aspx?page=Summer%20School