U tri jednostavna koraka do prijave na regionalno natjecanje kreativnosti – BalCannes
Nova natjecateljska sezona Dana komunikacija otvorena je, i to regionalnim natjecanjem kreativnosti – BalCannesom! To je natjecanje koje ističe najbolje radove komunikacijske industrije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije. Dostupan je i pravilnik, koji služi kao vodič natjecateljima na putovanju prema osvajanju nagrada koje zaslužuju te obiluje korisnim informacijama, a sada na službenim stranicama možete pronaći prijevode na službenim jezicima svih država sudionica. Ako trebate pregled najvažnijih informacija koje nikako ne smijete zaboraviti i preskočiti, donosimo vam ove upute.
TKO SE MOŽE PRIJAVITI?
Bilo da ste etablirana agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je natjecanje na kojem se možete pokazati i dokazati onima koji vas ne znaju zašto ste vrijedni. Osim što slavi duh ovih prostora i ujedinjava najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, BalCannes je dokaz neponovljive kreativnosti i originalnosti koja izlazi iz okvira, ponekada s obzirom na uvjete na tržištu – a najčešće unatoč njima.
KAKO SE PRIJAVITI? U TRI KORAKA!
1) Unesite opće podatke o projektu: ime projekta, ime agencije i klijenta, kategoriju u kojoj se natječete i podatke o kompaniji koja prijavljuje projekt.
2) Svoj projekt možete prezentirati na jedan od dva načina: videosažetkom ili PDF dokumentom, a u novoj skupini II. Design Mosaic svoj rad možete prezentirati isključivo u .PDF formatu. Dozvoljena je duljina videosažetka 3 minute.
3) Posljednji je korak dodati glavni vizual kampanje, u .jpg/.jpeg formatu (preporuka je A4 format) s rezolucijom od barem 300 dpi, koji će se koristiti u promotivne svrhe. Također trebate priložiti i sažetak glavnog izazova briefa, svoje rješenje i postignute rezultate (max. 150 riječi).
NOVE POGODNOSTI ZA PRIJAVITELJE
Usvojen je novi benefit za agencije u ovogodišnjem natjecanju kreativnosti, koji naglašava kontinuirano sudjelovanje i potiče nove prijave. Agencije koje su u posljednje dvije godine redovito prijavljivale radove sada imaju priliku iskoristiti promociju 3 + 1 gratis, što znači da za svaka tri prijavljena rada jednu dodatnu prijavu mogu predati besplatno. S druge strane, agencije koje tijekom posljednje dvije godine nisu prijavljivale radove imaju pravo na besplatnu prvu prijavu. Ova inicijativa otvara vrata natjecanja za sudjelovanje novih i postojećih agencija, motivirajući ih da predstave svoje projekte i natječu se za prestižne nagrade.
Na BalCannes 2025 možete se prijaviti u do 20. 1. 2025. Moguće je natjecati se s projektima koji su bili realizirani u dvogodišnjem kvalifikacijskom periodu od 20. 1. 2023. do 20. 1. 2025.
Važno je napomenuti da se projekti ove godine mogu natjecati u tri skupine kategorija: Market Mosaic, Design Mosaic i Positive Change Mosaic. Moguće je s jednim se projektom prijaviti više puta – vaš rad može biti prijavljen i u više kategorija u sve tri skupine.
Detaljne informacije pronađite u pravilniku i prijavnici natjecanja.