U utrci za nagrade Sporto Awards 2016. sudjeluje 38 projekata
Po peti put, Društvo za marketing Slovenije nagradit će najbolje projekte na području sponzorstva i marketinga u sportu.
U četiri glavne kategorije za nagrade se natječu poduzeća, sportski subjekti, agencije te mediji iz Jadranske regije (Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Makedonija) svojim sponzorskim i marketinškim projektima, koji sa sportskim sadržajima povezuju marketinške i komunikacijske aktivnosti.
Ove godine, za nagrade Sporto Awards 2016. prijavljeno je 38. projekata, a ocjenjivat će ih međunarodni žiri u sastavu: Saša Ćirić (Marketing and R&D Director, Frikom), Toby Hester (Head Coach & CEO, Sponsorship Coach), Darko Ivančević (Marketing Director, Zagrebačka pivovara), Mitja Jereb (Strategy Director, Renderspace), Niko Kušar (Head of Marketing Communications, Telekom Slovenije), Uroš Stanić (Marketing Manager, HNK Rijeka) i Špela Žorž (Managing Director, Grey Ljubljana).
Pobjednici će biti proglašeni na večernjoj ceremoniji Sporto konferencije koja će se održati 17. studenog u Portorožu.