U žiriju EACA EURO EFFIE 2015 tri profesionalca iz Hrvatske
Tri predstavnika iz Hrvatske pomoći će ocijeniti radove koji se ove godine prijave na Euro Effie
Tri predstavnika iz Hrvatske pomoći će ocijeniti radove koji se ove godine prijave na Euro Effie, sve pod palicom predsjednika žirija Josepa Hernandez (Senior Director Communications Planning, Global Media i Consumer Engagement u Mondelez International).
Dario Vrabec, direktor marketinga Leda, Darko Ivančević, direktor marketing Zagrebačke pivovare i Luka Duboković, direktor BBDO Zagreb, pridružit će se žiriju u prvom krug glasanja za odabir finalista. Svi članovi žirija dati će svoju percepciju radova u procesu ocjenjivanja.
“Drago mi je što sam dio jedne od najprestižnijih nagrada u industriji – meni najdraže, gledano iz perspektive oglašivača- i što predsjedavam tako iskusnim i raznolikim žirijem. Radujem se odabrati ovogodišnji najučinkovitiji rad i nagraditi agencije i klijente koji su marljivo radili kako bi taj rad realizirali”, rekao je Josep Hernandez.
Oba žirija sastoje se od profesionalac iz industrije, sa agencijske i klijentske strane, iz cijele Europe, koji donose vlastito iskustvo, profesionalnost, znanje i stručnost za Euro Effie.
Prijave za Euro Effie 2015 otvorene su do 15. svibnja.
Euro Effie organizira Europska udruga agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u suradnji s Euronews, uz potporu pokrovitelja Bacardi-Martini, Europsko vijeće nakladnika, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief i Viva Xpress Logistics.