U žiriju velikoga natjecanja marketinške efikasnosti Effie Europe čak četiri hrvatska predstavnika

Natjecanje Effie Awards Europe 2024 za cilj ima ujediniti europsku marketinšku zajednicu i istaknuti najefikasnije projekte, a u selekciji najboljih hrvatsku će marketinšku industriju predstavljati niz istaknutih imena: Nada Kaurin Knežević, Vjekoslav Srednoselec, Igor Vukasović i Ivana Žulj.

Europska udruga društava za tržišno komuniciranje (EACA) i Effie Awards Europe objavili su popis marketinških lidera koji će odabirati najefikasnije od marketinških projekata u Europi. I ove godine u žiri natjecanja Effie Awards Europe pozvani su predstavnici hrvatskog tržišta, što opetovano potvrđuje domaću stručnost i njezinu važnost u okvirima europske industrije tržišnog komuniciranja.

Hrvatski će stručnjaci ove godine žirirati u sve tri kategorije – Best of Europe, Multi-market i Positive Change, a ocjenjivanje marketinških projekata provodit će se u dva kruga. Hrvatski će predstavnici svoje ocjene dati u prvom krugu: Nada Kaurin Knežević (Lecturer, Algebra) i Ivana Žulj (Strategy Director, Omnicom MediaGroup) žirirat će kategorije Multi-market i Positive Change, a u kategoriji Best of Europe odlučivat će Vjekoslav Srednoselec (Chief Operating Officer, dentsu Croatia) i Igor Vukasović (Director of Corporate Communications, Hrvatski Telekom).

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL

Čak 180 članova žirija iz 25 europskih zemalja procjenjivat će širok spektar kvaliteta svake kampanje kako bi odredili koje će od njih postati finalistima te osvojiti nagradu. Popis žirija u cijelosti dostupan je na poveznici. Prijave na Effie Europe otvorene su sve do 13. rujna 2024., a više informacija o natjecanju nalazi se na službenim stranicama.

Effie Awards svjetska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodjeljuje najučinkovitijim projektima iz cijeloga svijeta. Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj na Danima komunikacija organizira HURA, a domaćim je oglašivačima to najvažnije natjecanje u industriji tržišnih komunikacija.