UM Zagreb započeo poslovnu suradnju s Addiko Bankom
Addiko Bank prepoznala UM Zagreb kao pouzdanog partnera u strateškom medijskom komuniciranju.
Medijska agencija UM Zagreb, jedna od vodećih agencija za zakup i medijsko planiranje započela je poslovnu suradnju sa Addiko Bankom. Addiko Bank, jedna od vodećih banaka u Hrvatskoj i regiji, UM Zagreb je prepoznala kao pouzdanog partnera koji će joj pružiti kompletnu podršku u medijskom komuniciranju kroz kompletan spektar medijskih usluga i to ključnoj fazi kreiranja korporativnog branda na hrvatskom tržištu.
Maja Čulig, direktorica marketinga Addiko Bank izjavila je: ‘Kod odabira agencije, biramo partnera koji osim znanja i iskustva, ima i “ono nešto” te partnera koji se vrlo lako može uklopiti u naš tempo i ispuniti očekivanja. Vjerujem da smo takvog partnera pronašli u UM Zagreb, te da ćemo zajedno uspješno graditi brend Addiko banke na tržištu’.
Mario Lovrić, Managing Director UM-a Zagreb tim povodom dodao je: ‘Izuzetna nam je čast što je Addiko Bank prepoznao našu agenciju kao partnera. Posao koji ćemo raditi za Addiko veliki nam je izazov jer se radi o mladom i propulzivnom brandu koji postaje sve prepoznatljiviji. Kao banka koja svojim klijentima pojednostavljuje život, te komunicira izravno, vrlo nam je bliska po načinu razmišljanja, jer upravo takvu ulogu prema svojim klijentima želi imati i naša agencija – na jednom mjestu ponuditi kompletan spektar medijskih servisa, na transparentan i pouzdan način. ‘
Addiko Bank je još jedan u nizu oglašivača s kojim je agencija UM Zagreb dodatno osnažila svoj raznovrstan protfolio klijenata.
Vedran Vereš, Client Service Director za UM Zagreb je izjavio: ‘Addiko Bank je prepoznao ekspertizu UM-a Zagreb i personalizirani pristup svakom klijentu. UM Zagreb je Addiku ponudio iskusan tim medijskih eksperata, provjerene procese i strateški pristup medijskoj komunikaciji kao podršku Addiku u medijskom segmentu. Vjerujemo kako je ovo samo početak dugotrajnog i uspješnog partnerstva Addika i UM-a Zagreb.’
UM Zagreb je jedna od vodećih agencija za medijsko planiranje i zakup medija na hrvatskom tržištu te posluje u okviru regionalne I&F McCann Grupe, jednog od vodećih komunikacijskih sustava u JI Europi i nordijskoj regiji.