UNICEF izdao smjernice o društveno odgovornom i rodno osviještenom oglašavanju

UNICEF je pripremio smjernice za tvrtke koje se bave marketingom i oglašavanjem tijekom epidemije COVID-19.

Smjernice o društveno odgovornom i rodno osviještenom oglašavanju tijekom COVID-19 krize zajednički su razvili UNICEF i UN Women, a uključuju konkretne prijedloge za oglašivače s fokusom na sljedeće:

  •  promicanje rodne osviještenosti u marketingu (posebno u marketinškim porukama vezanim za COVID-19);
  • razvijanje rodno osjetljivih marketinških poruka;
  • osnaživanje žena na radnom mjestu, tržištu i u zajednici (s obzirom na negativan utjecaj epidemije COVID-19 na žene).

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) povezala se s UNICEF-om kroz suradnju s ciljem educiranja tržišta te sprječavanja kršenja dječjih prava u industriji tržišnog komuniciranja, uzimajući u obzir kako industrija tržišnog komuniciranja ima velik utjecaj, ali i veliku vrijednost u percipiranju širokog spektra stavova javnosti.

UNICEF-ove smjernice o društveno odgovornom i rodno osviještenom oglašavanju tijekom COVID-19 krize dostupne su ovdje.