Universal McCann pojačao digitalni team akvizicijom Igora Poznića

MIgor Poznicedijska agencija Universal McCann pojačala je svoj team dovođenjem na mjesto voditelja digitalnog odjela  Igora Poznića, stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom u digitalnom oglašavanju, čime agencija planira svojim klijentima osigurati još kvalitetniju uslugu u rastućem segmentu digitalnih komunikacija.

Nakon studija tržišnih komunikacija i medija na Sveučilištu u Kentu (Velika Britanija), Igor Poznić karijeru je započeo 2001. godine u odjelu marketinga Iskon Interneta. Od 2003. do 2006. godine kao direktor sadržaja i online oglašavanja bio je zadužen za razvoj online sadržaja, prodaju oglasnog prostora te razvoj novih oglašivačih usluga. Od 2006. do 2014. godine bio je direktor prodaje i promocije na vodećem hrvatskom portalu Net.hr.

Jedan je od osnivača Hrvatske udruge za interaktivni marketing (INAMA) te prvi predsjednik Interactive Advertising Bureau-a Hrvatska (IAB Croatia).

UM je osnovan 1999. godine u okviru McCanna Zagreb, jedne od prvih međunarodnih agencija u Hrvatskoj i među prvima u čitavoj srednjoistočnoj Europi. UM je dio globalne agencijske mreže IPG Mediabrands s uredima po cijelom svijetu.