Vanja Vaniček i Kristijan Gregorić u žiriju 20. natjecanja Euro Effie

Poznati su članovi žirija natjecanja Euro Effie 2016 kojeg organizira Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) čija je članica i HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje).

Poznati su članovi žirija natjecanja Euro Effie 2016 kojeg organizira Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) čija je članica i HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje).

Tako će do 15. lipnja o finalistima natjecanja u 1. krugu žiriranja odlučivati i dvoje hrvatskih predstavnika: Vanja Vaniček, direktorica marketinga Zagrebačke banke i Kristijan Gregorić, izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku.

“Imenovanje u Euro Effie žiri doživljavam kao priznanje, ali i kao veliku odgovornost da na europskoj razini prezentiram na najbolji mogući način visoke standarde koje je dostigla hrvatska industrija tržišnog komuniciranja. Bit će zanimljivo vidjeti kako rade naše kolege iz drugih dvadesetak zemalja, a kroz proces vrednovanja i uspoređivanja možemo i mi puno naučiti”, rekao je Kristijan Gregorić.

Osvrčući se na ovaj odabir Vanja je izjavila: “Velika mi je čast biti član Euro Effie žirija, imati priliku usporediti dojmove i poglede sa top europskim profesionalcima iz oglašivačke industrije. Bit će izuzetno zanimljivo, ali i izazovno ocjenjivati europske poslovne slučajeve koji konkuriraju za najprestižniju marketinšku nagradu.  Pred nama je velika odgovornost, bogato iskustvo te prilika da među europskim kolegama istaknemo kvalitetu i profesionalizam hrvatske oglašivačke industrije.”

Na Euro Effie natjecanju nagrađuju se najefikasnije agencije i oglašivači čiji su marketinški projekti provedeni u nekoliko zemalja Europe postigli najbolje tržišne rezultate, a ove godine natjecanje obilježava svoju 20-tu obljetnicu. Žiriji je sastavljen od profesionalaca iz agencija i korporacija koji dolaze iz 20 europskih zemalja te koji na osnovu svog velikog iskustva ocjenjuju prijavljene projekte.

U organizaciji HURA-e i domaća marketinška industrija sedmu godinu za
redom prepoznaje i nagrađuje najučinkovitije agencije i oglašivače u sklopu Effie Hrvatska natjecanja koje je dio festivala Dani komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja. Sa svakom godinom kvaliteta natjecanja i prijavljenih projekata raste, a organizacijski odbor Effie Hrvatska u suradnji s Effie Worldwide organizacijom radi na povećanju kvalitete natjecanja i unapređenju njegovih elemenata.