Veliki interes za BalCannes: prijavljeno više od 80 radova iz šest zemalja

a drugo izdanje BalCannesa, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, prijavljena su ukupno 82 rada 60 agencija i 71 oglašivača iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore.

WMF_574_DAB_22.9.2012.Za drugo izdanje BalCannesa, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, prijavljena su ukupno 82 rada 60 agencija i 71 oglašivača iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore. To je iznimno velik odaziv, s obzirom da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dvije godine. Drugi BalCannes održao se od 20. do 22. rujna u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju tijekom kojeg su oglašivači imali jedinstvenu priliku upoznati se s radovima agencija, te naći idealnu baš po svojoj mjeri.

Svi prijavljeni radovi bili su prikazani u BalCannes dvorani Weekend Media Festivala u okviru screening programa, a bit će uvršteni u BalCannes specijalno tiskano izdanje Media Marketinga, regionalnog marketinškog magazina. Tijekom cijele godine oglašivači će moći pretraživati agencije i njihove radove na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj online bazi koja će nakon ovogodišnjih prijava biti obogaćena znatnim brojem novih agencija.

Iako BalCannes nije natjecanje i ne dodjeljuju se nagrade, 25 radova po izboru ocjenjivačkog suda novinara iz regije koji prate industriju oglašavanja dobili su priliku osobno se predstaviti pred brojnim oglašivačima koji su se okupili na Weekend Media Festivalu. Organizatori BalCannesa – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival – pozivali oglašivače da se pridruže reviji koja je lani proglašena događajem godine u regiji i pronađu agenciju koja će im pružiti najbolju podršku u marketinškim aktivnostima.

wmf46_peg_200913Uz Yellow Pages i dvoranu sa screeninzima, novost BalCannesa ove su godine i dvije tematske panel rasprave. Veliko zanimanje sudionika za BalCannes panele potvrdile su dupkom pune dvorane.

Prva je održana u petak 20. rujna, kao uvod u reviju, gdje su veliki oglašivači govorili o tome kako biraju agenciju s kojom surađuju što je logični slijed glavne poruke BalCannesa ‘pronađite najbolju agenciju za vas’. Panelisti su se dotaknuli i teme natječaja te je prevladalo mišljenje da podržavaju HURA-inu inicijativu da se na natječaje poziva 3+1 agencija, kako bi se osigurala poštena tržišna utakmica.

Drugi panel okupio je agencije iz regije na temu regionalnog poslovanja, servisiranju regionalnih klijenata, a predstavljene su posebnosti balcannes09_peg_210913pojedinog tržišta.

Više informacija o BalCannesu potražite na www.balcannes.com

Kako nam je bilo pogledajte u fotogaleriji – LINK