Veni, vidi, riči
U kampanji agencije DRAP za klijenta Nestlé pod nazivom “Veni, vidi, riči”, održanoj na Cvjetnom trgu, a potom i u studentskim domovima u Zagrebu, brojni su ljubitelji LION čokoladica imali prilike osloboditi voju lavovsku energiju i odmjeriti snage u vještini rikanja.
U kampanji agencije DRAP za klijenta Nestlé pod nazivom “Veni, vidi, riči”, održanoj na Cvjetnom trgu, a potom i u studentskim domovima u Zagrebu, brojni su ljubitelji LION čokoladica imali prilike osloboditi voju lavovsku energiju i odmjeriti snage u vještini rikanja.
Kao uvod u kampanju, početkom svibnja organiziran je LION događaj na Cvjetnom trgu gdje su prolaznici uz pomoć našeg poznatog komičara Ivana Šarića rikom unijeli smijeh i zabavu u subotnje jutro.
Ivan je na LION aplikaciji najprije demonstrirao jačinu svoje rike, a nakon njega su priliku za oslobađanje lava u sebi dobili i svi prolaznici i studenti… Svi sudionici koji su rikom dosegli jačinu od 90 decibela, nagrađeni su LION čokoladicama kroz interaktivni samoposlužni aparat koji je povezan s aplikacijom za mjerenje glasnoće.
“Rikači” su potom automatski prijavljeni u Facebook natječaj gdje su mogli osvojiti i dodatne nagrade za iskazanu vještinu.
“Stručnjaci kažu da rika lava iznosi preko 110 decibela te se može čuti i na udaljenosti od osam kilometara. Nisam siguran jesmo li danas uspjeli oboriti taj rekord, ali smo se svakako odlično zabavili”, izjavio je Ivan Šarić.
Provjerite kako su se proveli na linku: Oslobođen lav u Zagrebu