Vijesti iz EU: prihvaćeno izvješće ‘Zaštita djece u digitalnom svijetu’

Europska asocijacija reklamnih agencija (EACA) javila nam je da je Odbor za kulturu i obrazovanje Europskog parlamenta odobrio nacrt izvješća pod imenom 'Zaštita djece u digitalnom svijetu'.

Europska asocijacija reklamnih agencija (EACA) javila nam je da je Odbor za kulturu i obrazovanje Europskog parlamenta odobrio nacrt izvješća pod imenom ‘Zaštita djece u digitalnom svijetu’. Uz 20 glasa za, samo 3 glasa bila su protiv te 5 suzdržana.

Izvješće je pripremila šveđanka Anna Dedh, te se ono u svom većinskom dijelu bavi tematikom zaštite maloljetnika u digitalnom okruženju, odnosno prevencijom online prijetnji i nasilja, seksualnih grabežljivaca i dječje pornografije.

Iako Europski parlament kao cjelina tek mora glasovati o ovom izvješću u studenom, važno je spomenuti posebno istaknut amandman kojim se odnosi direktno na reklamnu industriju, a koji je nadodala Anna Maria Corrazza Bildt. Naime, amandman 8a. od reklamne industrije traži da poštuje i prakticira postojeće kodekse, te da minimalizira izlaganje maloljetnika oglasima koji po svojoj tematici nisu prikladni za njihovu dob. Amandman dodatno naglašava važnost zaštite podataka maloljetnika na Internetu, posebice na društvenim stranicama poput Facebooka i MySpacea. Od oglašivača se pritom posebno očekuje da poštuju postojeće inicijative, poput EU pledge i Barcelonske deklaracije o potrošačkim dobrima.

Više informacijama na stranici Europske asocijacije reklamnih agencija: http://www.eaca.be