Gotovo 300 prijava na natjecanja Effie, IdejaX i MIXX najbolje ukazuju na važnost kreativnosti za društvo

U godini koja je promijenila cijeli svijet hrvatska je komunikacijska industrija vrijedno radila i stvarala važne projekte.

Foto: Igor Šoban/PIXSELL

Pandemijski uvjeti nisu uspjeli spriječiti izvrsne projekte komunikacijske industrije koji su se i prošle godine, možda i više nego ikada, isticali svojom kreativnošću, inovativnošću, humorom i emocionalnošću, a najbolji je pokazatelj toga upravo ukupno gotovo 300 prijava na sva tri natjecanja te rekordan broj prijava na natjecanja IdejaX i MIXX.

Dok IdejaX broji rekordne 163 prijave (98 prijava u skupini I. Best on Market; 41 u skupini II. Best of Ad-Making te 24 u novoj skupini III. Best Branding & Rebranding); ovogodišnje izdanje MIXX-a također bilježi dosad najveći broj prijava, ukupno 87, od čega je 41 u skupini kategorija Kampanje te ih je 46 u skupini kategorija Alati/Platforme. Podaci o prijavama na natjecanje Effie tajni su, u skladu s globalnim smjernicama.

Veliku je ulogu u bitno povećanom broju prijava imala i činjenica da ova strukovna natjecanja pomno prate i prepoznaju tržišna kretanja, zbog čega su natjecatelji imali priliku svojim projektima, uz dosadašnje, konkurirati i u novim kategorijama specifičnima za proteklu godinu.

  • Uvođenjem novih kategorija u 12. izdanju posebna je misija natjecanja Effie Awards Croatia osnažiti i proslaviti projekte koji su u izrazito izazovnom razdoblju za cijeli svijet nastavili podizati ljestvicu svojom efikasnošću. Među kategorijama posebno su se istaknule nove, ukorak s globalnim promjenama: Tematski marketing, Pozitivne promjene i E-trgovina.
  • IdejaX je, uz nove kategorije skupine Best on Market – Maloprodaja, Zdravlje i farmacija te kategoriju COVID – ove godine otvorila i novu skupinu kategorija posvećenih brandingu i rebrandingu te će biti dodijeljene posebne nagrade.
  • Natjecatelji MIXX-a, uz dosadašnje kategorije za najbolje kampanje te digitalne alate/platforme, mogli su se ove godine prijaviti i u novoj kategoriji Best COVID/Earthquake Crisis Campaign s projektima koji se tematski referiraju na pandemiju, potrese i posljedice ovih prirodnih katastrofa, čime se naglasak stavlja na digitalnu proaktivnost, ali i društvenu osviještenost.

O inovativnosti i važnosti dobrih ideja te pojačanih napora komunikacijske industrije u ustrajanju u kreativnoj izvrsnosti u novim, na prvi pogled ograničavajućim uvjetima, najbolje će posvjedočiti selekcija najboljih projekata za koju će se pobrinuti stručni žiriji: stručni žiri natjecanja Effie Awards Croatia već je odabrao najbolje projekte, žiri MIXX-a sa selekcijom najboljih projekata započeo je već ovoga tjedna, dok će žiriji natjecanja IdejaX finaliste, a zatim i pobjednike odabirati u drugoj polovici svibnja.

Sva se žiriranja odvijaju u dva kruga uz višesatne diskusije, a koje će projekte vrhunski stručnjaci hrvatske komunikacijske industrije ocijeniti najboljima imat ćemo priliku – uživo i u jedinstvenoj atmosferi toplih zagrebačkih večeri – pogledati već 14. i 15. lipnja na svečanim dodjelama nagrada, koje će se održati u sklopu događaja DK Home presented by A1 na Ljetnoj pozornici Tuškanac. U ovom su trenutku sve kotizacije rezervirane, a za sve koji nisu osigurali svoj ulazak u tijeku su upisi na listu čekanja.

Više informacija saznajte na www.danikomunikacija.com.