Više od 500 kompanija i agencija iz cijele regije potvrdilo sudjelovanje na IZAZOVU 2022 u Beogradu!
Osmi regionalni forum komunikacijskih lidera IZAZOV 2022 bit će održan 12. i 13. travnja u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom Handle with care. Sudjelovanje na forumu potvrdilo je više od 500 kompanija i agencija iz cijele regije, među kojima su Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, Porto Montenegro, NIS i drugi.
Ovogodišnji događaj otvorit će Tom Beck, Executive Director, SoDA i Bojan Rendulić, VP of Marketing, Productive, koji će govoriti na temu Transforming The Agency Landscape. U okviru predavanja oni će predstaviti globalno istraživanje na temu kako su se agencije snašle u pandemiji i kako su se njihovi strateški i operativni prioriteti promijenili.
Pored keynote prezentacije, ove godine teme foruma bit će, između ostalog, tko su lideri budućnosti, je li kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije, kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse kojima raspolažemo, kako pomiriti održivost i profit, kako društveno važne teme integrirati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju, a ne pasti na klizavom woke terenu, kako danas mjerimo kreativnu efikasnost, tko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova i plasiranje brand fake newsa, ali i tko je potrošač 3.0 i što očekuje od vašeg brenda, dolazi li vrijeme preispitivanja lojalnosti i zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijenta i agencije. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regiji govorit će predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. O ovim i brojnim drugim temama govorit će više od 100 vrhunskih regionalnih stručnjaka iz najvećih kompanija i agencija, koji su već potvrdili svoje sudjelovanje na forumu IZAZOV 2022.
Poseban segment foruma bit će posvećen poticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje ove godine organiziraju kompanije Atlantic Štark, Bambi, Frikom, PepsiCo – Marbo Product, Naftna industrija Srbije, BASF, Grand kafa i Porto Montenegro. I ove godine na forumu IZAZOV 2022 bit će organizirani speed dating sastanci kompanija i agencija.
Forum IZAZOV 2022 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Fusion Communications, Evoke Group, Propix, Cheil Centrade, Smart Point Adria, Chapter 4 PR i Novaston Marketing Consultancy. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, dok je regionalni partner Porto Montenegro. Ovogodišnji su prijatelji foruma USAID Srbija i Propulsion.
Više informacija pronađite na službenim stranicama www.izazovforum.rs.