Više od reklame za pivo

U novom TV oglasu za Karlovačko pivo glavnu ulogu ima Ivan Dečak, frontmen Vatre, jednog od trenutno najpopularnijih hrvatskih bendova

karlovacko_decak-624x349Karlovačko je oduvijek bio brend koji je volio pričati velike priče. Tako je i u središtu nove kampanje jedna od fundemantilnih ljudskih priča, priča o “self-made” čovjeku koji je prošao put od trnja do zvijezda isključivo putem marljivog rada, upornosti i pomoći prijatelja koji su s njim dijelili istu viziju.

I upravo je ta vizija koju je Ivan Dečak i njegov bend Vatra pretočio u uspjeh, ista vizija koju i Karlovačko kao brend živi svaki dan želeći beskompromisno pružiti potrošačima vrhunsko pivo proizvedemo od 100% hrvatskog ječma. Karlovačko poziva sve da budu optimisti, uzmu stvari u svoje ruke i usude se iskoristiti prilike koje se nude u životu. Poruka je – ako voliš ono što radiš onda najbolje tek slijedi.

“Meni, ali i cijelom bendu, puno znači što je jedan veliki brend prepoznao u nama i našoj priči vrijednosti koje promiče. Naš put do uspjeha bio je dug i nije došao preko noći. Puno smo radili, a kada je bilo teško, nismo odustali, bili smo uporni, nismo čekali prilike, nego smo ih sami stvarali.”, kazao je Ivan Dečak.

“To nije još jedna reklama za pivo. To je priča o našem brendu i prikazana je kroz priču o Ivanu Dečaku i Vatri. Zašto Vatra i Ivan? U njima smo prepoznali sve odlike našeg brenda: optimizam i odvažnost koje vode prema boljoj budućnosti. I upravo nas je taj stav inspirirao za novi slogan za Karlovačko – Najbolje tek slijedi“, izjavio je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Kampanju je u suradnji s timom iz kompanije HEINEKEN Hrvatska osmislila reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a TV oglas režirao je svjetski poznati redatelj, s adresom u Los Angelesu, Marco Gentile, jedan od najtalentiranijih redatelja u svijetu oglašavanja koji potpisuje spotove za neke od najslavnijih globalnih brendova. Marco je također režirao glazbene video spotove za svjetske zvijezde poput Coolia i Nine Inch Nails, kao i za neke od najpoznatijih talijanskih glazbenika kao što je Tiziano Ferro.

Tv oglas možete pogledati ovdje, a “Making of” video u nastavku.