“Vjenčanje godine” – kampanja najpoželjnije kartice sezone
Maro Pitarević kreativni je strateg iza kampanje za Aircash Mastercard karticu.
Aircash Mastercard kartica nedavno je predstavljena javnosti kao prvi hrvatski fin tech, sigurno rješenje za financijske potrebe korisnika, vezano uz već dobro poznatu aplikaciju – Aircash mobilni novčanik. Prvi hrvatski fin tech proizvod spoj je velikog, svjetskog, tehnološkog brenda Mastercard i uspješne mobilne aplikacije Aircash. Real grupa, full service agencija, osim medijskog planiranja, zakupa, PR i event managementa za klijenta je pripremila kreativni koncept kampanje za sve kanale tržišne komunikacije.
Takav senzacionalan spoj dva uspješna brenda zaslužio je i senzacionalnu kampanju. Iza kampanje unutar koje je serija reklama, među kojima i reklama Vjenčanje godine, stoji kreativni direktor Real grupe i redatelj TV reklame Maro Pitarević. Sama kampanja Dozvola za peglanje vizualno je upečatljiva i u video formama vrlo filmična. Kampanja poručuje baš svima da mogu i sami za svega 30 kn imati svoju svjetsku Aircash Mastercard karticu i s njome savršenu kontrolu svih svojih plaćanja bez briga i bez naknada. Koja je bila ideja kreativnog koncepta ispričao je Maro Pitarević:
U moru nefilmičnih i anemičnih reklama na tržištu željeli smo napraviti nešto zabavno i old school. Malo nasilja, seksipila i aspirativnih situacija. Gledatelji televiziju gledaju zbog zabave. U redu je da ih i reklamni blok zabavlja. Dosta im je predvidljivih reklama za uloške ili pretencioznih fotokopiranih pseudomodernih složenaca za paštetu ili telekome.
Kroz kampanju pratimo priču čak 3 celebrityja: Davora Gobca, Lidije Bačić i Janka Popovića Volarića. Oni svaki na sebi prepoznatljiv način komuniciraju prednosti kartice. Lidija je pegla i kupuje seksi odjeću, Gobac savršeno kontrolira potrošnju svoga benda, a Janko u maniri tajnog agenta savršeno diskretno operira njome.
Aircash Mastercard kartica objedinjava inventivnost i lakoću financijskih transakcija i plaćanja pomoću pametne aplikacije Aircash i globalnu online i offline prihvaćenost, snagu i sigurnost Mastercarda. A kroz atraktivne glavne aktere, akcijske i zabavne momente, kampanja predstavlja savršen spoj modernog i sigurnog.