Vodeći kreativci i stratezi u industriji impresionirali sudionike na glavnoj pozornici Dana komunikacija
Drugi dan festivala okupio je neke od najzanimljivijih svjetskih kreativaca, koji su s domaćim komunikacijskim stručnjacima podijelili tajne svoga uspjeha.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zona komfora daje nam iluziju kontrole, poručio je Rory Sutherland, jedan od razloga zašto je rovinjski hotel Lone drugoga festivalskog dana brujao zanimljivim raspravama. Ovom su se poznatom kreativcu u programu Dana komunikacija u petak pridružili Main Monk Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju – Victor Knaap; Munise Can, strateška stručnjakinja i direktorica Highsnobietyja; najkreativac dalekog Japana Toshihiko Tanabe; vodeći futurist za kreativne tehnologije Ian Beacraft powered by Hrvatski Telekom; mischief-maker – strateg svjetskoga glasa Rob Campbell, kao i nadrealistički redateljski dvojac Vallée Duhamel.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Rory Sutherland, jedan od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, autor TED predavanja s milijunskim pregledima te niza planetarno popularnih bestsellera, na glavnoj rovinjskoj pozornici sa sudionicima je podijelio kako kreirati besprijekornu komunikaciju koja briše granicu između oglašavanja i zabave. Kao utemeljitelj Ogilvyjeva sofisticirana pristupa bihevioralnoj ekonomiji te umjetnik uvjeravanja kojemu nema ravnog, prisutnima je ponudio prokušane psihološke tehnike definiranja ljudskog ponašanja. Suprotno od dobre ideje još je jedna dobra ideja, zaključio je.
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
O poslovnoj strategiji govorila je i Munise Can te poručila da je ključ uspjeha ne usmjeriti se na ego – brenda ili vlastiti – nego na transformativnu moć kolektiva: Uvijek morate svijet promatrati iz jedinstvene perspektive koju ljudi ne mogu pronaći drugdje.“Potpredsjednica strategije Highsnobietyja za cijelu Europu, a ranije strateška direktorica VICE-a za Zapadnu Europu, u svom je predavanju simboličnoga naziva The New Luxury 3.0 govorila o tome kako se razvija percepcija luksuza – i što brendovi trebaju učiniti kako bi zadržali svoje mjesto za stolom u sve većoj tržišnoj kakofoniji.
Industrijska revolucija mehanizirala je rad, a mi danas digitaliziramo vještine. Događa nam se najveća informacijska revolucija, rekao je futurist Ian Beacraft powered by Hrvatski Telekom, koji je u međunarodnoj zajednici poznat po tome što i najnapredniju tehnologiju s kojom je šira javnost najmanje upoznata čini razumljivom i monetizirajućom. Sa zajednicom kreativaca, komunikatora i digitalaca na Danima komunikacija na dinamičnom je predavanju razgovarao o boljoj budućnosti te načinima na koje će se društvo suočiti s velikim napretkom koji ruši ustaljene norme i općeprihvaćene prakse – od umjetničkih pravaca pa do društvenih znanosti.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
A o rušenju ustaljenih normi govorio je i jedinstveni redateljski dvojac poznat po eksperimentiranju na granici logike i otvaranju novih dimenzija kreativnosti – Julien Vallée i Eve Duhamel! Svijet je igralište za naše ideje, poručili su, otvarajući sudionicima vrata u svoj stvaralački svijet, dijeleći detalje umjetničkog procesa, ali i poneku originalnu ideju.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Nakon uspješna dva dana, sudionike festivala očekuje subota ispunjena vrhunskim predavanjima: na glavnu će se pozornicu popeti još i evanđelist, vizionar i rock-zvijezda tehnološkoga svijeta James Whittaker; pionir oglašavanja sa svrhom Thomas Kolster powered by ENNA; Oprina IT djevojka i autorica bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristina Kuzmič powered by Priceless.com; Paul Holmes, osnivač The Holmes Reporta, ključnog izvještaja u svjetskoj industriji PR-a, i drugi. Program će ugostiti i vodeća imena regionalne industrije u inspirativnim razgovorima.