Weekend Media Festival: rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu
Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore.
Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. rujna raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu vrhunsku zabavu i opuštenu atmosferu.
Za sve članove HURA-e osigurana je posebna cijena kotizacije koja iznosi 2.200kn + pdv. Tu cijenu ostvaruju i svi prijavitelji BalCannes revije reklamnih agencija iz regije.
Direktor festivala Tomo Ricov ističe kako je razloga za dolazak u Rovinj svake godine sve više. „Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguće načine. Weekend je sve više ne samo okupljalište svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji, nego i mjesto na kojemu se mogu na radionicama steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi.“
Program je ove godine bogatiji nego ikada i odvija se u čak pet dvorana. „Jasno je da nitko ne može pratiti svako predavanja i svaki panel, niti sudjelovati u svakoj radionici. Bogatom ponudom sadržaja želimo omogućiti posjetiteljima da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu svoj vlastiti doživljaj i znanja koja su njima potrebna“, kaže direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
Zadnjih nekoliko godina Weekend otvara prostor i za poslovne teme izvan komunikacijske industrije. Na jednom od takvih panela sudionik će biti i predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković. „Weekend Media Festival od samog početka okuplja poslovnu zajednicu oko tema koje predstavljaju izazove, ali i otvaraju nove perspektive. Jedan od takvih izazova, ali i prilika je veliko restrukturiranje hrvatskih kompanija. Zbog takvih, aktualnih tema, ali i mnoštva relevantnih sugovornika, Weekend je događaj koji ne treba propustiti“, smatra Tomašković.
Iako financijskoj industriji tijekom godine ne manjka sektorskih kongresa i konferencija, Weekend Media Festival je ipak nešto posebno, slaže se i predsjednik Uprave Croatia osiguranja Sanel Volarić. „Prilika je to da u opuštenoj atmosferi prekrasnog Rovinja razmijenimo iskustva i ideje s kolegama iz branše, ali i s ljudima iz sasvim drugih djelatnosti. Širina tema i pristupa koju Weekend pruža čini ga nezaobilaznim za cijelu poslovnu zajednicu“, ističe Volarić.
Najveći dio programa ipak je i dalje posvećen komunikacijama, zbog čega je Weekend nezaobilazno mjesto za članice Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar poziva sve na panel koji će se u petak 19. rujna održati u BalCannes dvorani. „Svima koji dođu na panel ‘The Perfect Pitch to Pitch Perfect’ skromno obećajem da im pogled na agencijski pitch nikad više neće biti isti! Skoro vjerojatno!“, poručuje Ciglar.
Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, redoviti je sudionik festivala, a ove godine najavljuje zanimljivu raspravu također u petak. „Na Weekendu ćemo ove godine razgovarati o temi ‘Mad Man vs. Math Man’, jer danas, više nego ikada, matematika sudjeluje u projektiranju komunikacije“, kaže Bruketa.
Sve koji se bave odnosima s javnošću sigurno će zaintrigirati provokativno predavanje prof. dr. Dejana Verčiča s Fakulteta društvenih znanosti iz Ljubljane. „Na predavanju ‘Smrt odnosa s javnošću’ saznat ćete kako medijatizacija svega oko nas – pa i nas samih – mijenja pravila igre te kakva postaje uloga profesionalnih komunikatora u svijetu radikalne transparentnosti“, najavljuje Verčić.
Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis ove godine na Weekendu ima posebno izazovnu zadaću. „Na ‘hard talku’ sa Željkom Mitrovićem, medijskim mogulom regije i vlasnikom TV Pink, koji se po prvi puta pojavljuje na javnom nastupu ovakve vrste, pokušat ću saznati zašto se upravo sada odlučio na to. Kako je završila priča s Hrvatskom oko njegove jahte i osjeća li krivnju zbog velikog utjecaja koji Pink ima na kreiranje i širenje turbo folka?“, pitanja su kojima će Stanković rešetati Mitrovića.
Suosnivač Studija Moderne Branimir Brkljač također je redoviti gost Rovinja u trećem vikendu rujna. „Na Weekend Media Festivalu na jednom mjestu možete iz prve ruke čuti koji su najnoviji trendovi u svijetu i istovremeno se upoznati s uspješnim primjerima i iskustvima iz regije. Program i ove godine potvrđuje da je i ovogodišnji Weekend nezaobilazni događaj za sve relevantne igrače iz medijsko-marketinške industrije regije“, pojašnjava Brkljač svoje razloge za vjernost Weekendu.
Ugledni američki TV producent i dobitnik Emmyja Pete Radovich proteklih je godina upravo na Weekendu predstavljao i svoje nove projekte. „Imao sam prilike putovati širom svijeta i prisustvovati na nekima od najvećih i najljepših događaja na planeti. Mogu iskreno reći da je Weekend Media Festival najsvježije događanje s najviše zabave na kojem sam ikada prisustvovao“, kaže Radovich.
Za zabavu su ove godine zaduženi DJ-evi JAMirko i K’Pow na slovenskom partyju u petak, te Psihomodo Pop i novosadske The Frajle u subotu. „O Weekend Media Festivalu smo čule samo pohvale tako da je divno što ćemo ove godine biti dio festivala. Radujemo se koncertu i druženju, a sudionicima definitivno obećajemo dobru zabavu. Naravno, uz njihovo obećanje da će pjevati s nama“, poručuju The Frajle uoči nastupa u Rovinju.
Na 7. Weekendu Media Festivali očekuje se oko 4000 sudionika, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, preko 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije. Više informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com