WFA i IAB Europe izdali smjernice za GDPR
World Federation of Advertisers (WFA) i Interactive Advertising Bureau (IAB Europe) izdali su dva korisna dokumenta o GDPR-u, koji bi agencijama trebali poslužiti kao smjernice i upute za zaštitu od pristranih ugovora.
WFA se, u suradnji s Udruženjem nizozemskih oglašivača, udružila s Digital Decisions kako bi za agencije pripremili predložak Sporazuma o obradi podataka (Data Processing Agreement – DPA).
Svrha Sporazuma o obradi podataka je zaštita brendova od potpisivanja pristranih DPA dokumenata koji izlažu oglašivače nepravednom riziku. DPA dokumenti stvoreni su da budu u skladu s GDPR odredbama te služe kao dodatci ugovorima o GDPR-u. Ideja predloška je da bude prilagodljiv potrebama individualnih brendova i da ih istovremeno upozori na eventualne rizike.
Sporazum o obradi podataka možete pronaći ovdje.
Članovi GDPR implementacijske skupine IAB Europe, pod vodstvom Alana Chappela iz Chappel & Associates, izradili su radni dokument čija je svrha pomoći tvrtkama da razumiju definicije kontrolora i procesora u online oglašavanju pod GDPR odredbom, te da pruži kriterije prema kojima bi se lakše razumjele uloge agencija u odnosu na partnere.
Ovo je peti dokument objavljen od strane GDPR implementacijske skupine IAB Europe, koja okuplja vodeće stručnjake iz područja digitalnog oglašavanja u raspravi o novoj uredbi Europske Unije o zaštiti podataka – Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR). Implementacijska skupina objavljuje najbolje prakse, donosi sporazume o zajedničkim interpretacijama i stajalištu industrije po pitanju najvažnijih izazova za sektor digitalnog oglašavanja.
Radni dokument IAB-a Europe o kriterijima kontrolora i procesora možete pronaći ovdje.