Wiener pojašnjava osiguranje – uz pomoć glazbene legende

U svijetu u kojem osiguranje još uvijek često zvuči kao nešto komplicirano, zamršeno i pomalo suhoparno, Wiener osiguranje VIG ostaje dosljedno svom komunikacijskom stilu i ponovno pomiče granice u osigurateljnoj industriji. Wienerova nova kampanja Jasna stvar nastavlja tamo gdje je Wiener započeo svoj nekonvencionalan komunikacijski put prije pet godina: u središte komunikacije stavlja klijenta i njegov osjećaj sigurnosti, ali ovog puta uz još jasniju poruku – sve važno može i mora biti jasno. A kad već govorimo o jasnoći, tko bi je bolje utjelovio od Jasne Zlokić?

Jasan odabir

Kao što su prethodnom komunikacijskom platformom osvježili ton komunikacije u industriji koja je do tada najčešće igrala na kartu straha, tako sada kampanjom Jasna stvar žele još snažnije istaknuti da proizvodi osiguranja ne moraju dolaziti s kompliciranim uvjetima i teškim rečenicama.

Upravo zato Jasna Zlokić stala je iza nove Wienerove image kampanje likom, djelom – i imenom. S više od četiri desetljeća karijere iza sebe, Jasna je sinonim za iskrenost i emocionalnu povezanost s publikom. U kampanji ne glumi, jednostavno je ono što jest: autentična, izravna i duhovita.

Kad smo u briefu pročitali da Wiener svoje proizvode i komunikaciju želi učiniti razumljivijima i transparentnijima, brzo se iskristalizirao noseći headline “Jasna stvar”, a otprilike sekundu kasnije taj je naslov postao neraskidivo vezan uz našu estradnu divu Jasnu Zlokić, poznatu po šarmu, britkosti i iskrenosti. Na sreću, gospođa Jasna bila je voljna i spremna voziti motor, pilotirati avionom, proučavati divlje mačke i pjevušiti na saonicama – dok god se to sve događa u kontroliranim studijskim uvjetima pred green keyjem. Pa smo tome tako i pristupili. Uz ekipu iz Wienerovog marketinga koja prepoznaje i potiče drugačiji kreativni pristup te provjerenu produkciju predvođenu domišljatim Rinom Barbirom, bilo je zadovoljstvo ovu ideju pretvarati u stvarnost. Makar to značilo da narednih nekoliko mjeseci nećemo moći izbiti “Skitnicu” iz glave.“, izjavio je Miro Perić, kreativni direktor agencije BBDO Zagreb, koja svojim kreativnim rješenjima stoji iza ove duhovite kampanje.

Diva koju svi slušaju
Posebno je zanimljivo što je Jasna Zlokić, generacijski vezana uz nešto stariju publiku, posljednjih godina doživjela pravu revoluciju među mlađim generacijama. Svojim šarmom, autoironijom i nepretencioznošću oduševila je publiku nastupom na zagrebačkom koncertu repera 50 Centa, a obrade pjesama Gorana Bareta i drugih rock izvođača samo su dodatno proširile njezin krug obožavatelja.

Upravo ta sposobnost izlazaka iz ustaljenih okvira i povezivanja različitih stilova i dobnih skupina čini je idealnim glasom kampanje koja govori svima, od onih koji prvi put razmišljaju o osiguranju do onih koji već dobro znaju što znači imati pouzdanog partnera.

Kristalno jasna vizija

Humor, toplina i bliskost i dalje su Wienerovi komunikacijski aduti, ali sada dodatno pojačani jasnim benefitima za klijente. Novi claim “Jasna stvar” nije samo obećanje transparentnosti, već je rezultat stvarnih promjena koje se u Wiener osiguranju odvijaju u pozadini – od redizajna proizvoda prema jednostavnijem jeziku i jasnim uvjetima, do fleksibilnijeg ugovaranja i bolje prilagođenosti paketa stvarnim životnim situacijama. Sve to pretočeno je u proizvod koji klijentima pruža ono što im zaista treba. Jasna stvar, bez komplikacija.

Oko osiguranja nema skitanja

Naslovi poput Pojasnili smo osiguranje i Jasna stvar nisu samo zabavna igra riječi – oni su najava i sažetak dublje promjene u narativu osiguranja. A da sve bude još uvjerljivije, kampanju i TVC prati Jasnin legendarni hit Skitnica.

Za kraj, iz Wiener osiguranja poručuju: “Bilo da više volite vjetar ili mirnu luku, Wiener je tu da vam bude jasan i pouzdan partner. Jer samo takav partner osigurava vaš mir.”