Za novo izdanje BalCannesa, regionalnog natjecanja kreativnosti, oformljen Stručni savjet s kreativcima diljem regije

Ovih će 15 stručnjaka biti most koji će povezivati natjecanje s natjecateljima i na taj način u nizu tema pridonijeti njegovu kontinuiranom usavršavanju.

Nakon prošloga izdanja, koje je velikom natjecanju kreativne industrije osim novoga izgleda donijelo i novi natjecateljski koncept, BalCannes nastavlja s razvojem u službi isticanja kreativnih potencijala regije. Ususret novoj sezoni, osnovan je Stručni savjet BalCannesa – savjetodavno tijelo koje će djelovati u fazi planiranja i organizacije natjecanja, a primarna će mu zadaća biti sudjelovanje u kontinuiranom usklađivanju BalCannesa s potrebama industrije i tržišta zemalja sudionica (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Srbija).

Sastav Stručnog savjeta natjecanja formirat će predstavnici tri najbolje rangirane agencije u svakoj državi natjecateljici BalCannesa u tekućoj godini. U skladu sa sjajnim rezultatima u 2023. godini, sačinjavaju ga sljedeći članovi: Elena Bozhinova (IDEA Plus 360° Communications, MKD), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, HR), Damir Ciglar (Imago Ogilvy, HR), Jurica Ćorluka (Señor, HR), Ilinka Crvenkovska (New Moment New Ideas Company Skopje, MKD), Aleksandra Dilevska (Publicis Skopje, MKD), Sašo Dimitrievski (Pristop, SLO), Bojan Hadžihalilović (Fabrika Sarajevo, BIH), Đorđe Janković (FRIDAY FINALLY, SRB), Ejub Kučuk (MITA Group, BIH), Nataša Mitrović (Why Not, SRB), Haris Mujanović (Via Media, BIH), Marko Vičič (Futura DDB, SLO), Ivan Živković (Pioniri Communications, SRB) i Dino Zupančič (Agencija 101, SLO).

Članovi Savjeta uključit će se u razgovore o sljedećim temama: skupinama i kategorijama unutar natjecanja, vremenskom okviru, žiriranju, kao i drugim aktivnostima vezanima uz osmišljavanje i provedbu natjecanja.

Ovi stručnjaci, koji su se dokazali najboljima u regiji, bit će dio ključnih faza planiranja i za 2024. godinu, kada će BalCannes ponovno ocrtati kreativni mozaik ovih prostora – i proslaviti samo najbolje, poručila je Jelena Fiškuš, članica Organizacijskoga odbora natjecanja.

Podsjetimo, ove se godine poznato regionalno natjecanje kreativnosti održalo prvi put na Danima komunikacija, a nakon proglašenja pobjednika na svečanoj rovinjskoj pozornici uslijedila je i objava BalCannes Reporta. Izvještaj pod nazivom BALCANNES MOZAIK KREATIVNOSTI obuhvatio je niz regionalnih ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar natjecateljskih zemalja.

Više informacija, kao i detaljnije o otvaranju prijava za novo izdanje natjecanja – na kojemu će još jednom biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu i regiji pokazati kvalitetu vlastitih projekata – potražite na poveznici.