Zadnjih 10 mjesta za Business Seminar u Zagrebu – “Asia – The Lands Of Great Business Opportunities”

Uz projekte kao što su Songdo i Saemangeum, Južna Koreja postaje novo azijsko poslovno čvorište, a time i vrlo važno strateško tržište.

S populacijom od 1,6 milijardi ljudi (21,78 % globalne populacije) i sve većom kupovnom moći, Sjeveroistočna Azija postaje jedno od najprivlačnijih tržišta.

Na tu temu, 25. svibnja 2017., u zagrebačkom Plaza Event Centru (Slavonska Avenija 6/2) bit će održan seminar “Asia (South Korea, China, Taiwan, Myanmar and Thailand) – The Lands Of Great Business Opportunities” s ciljem davanja odgovora na pitanja koja se tiču poslovnog bontona u Koreji, načina pristupanja korejskim organizacijama, poteškoća s prodorom na azijska tržišta i sl. Pritom će također biti govora o ulaznim strategijama, analizi lokalnih konkurenata, ponašanju potrošača i savjetima za marketing, savjetima za pronalaženje lokalnih distributera ili poslovnih partnera, lekcijama koje je moguće naučiti od tvrtki kao što su Walmart i Uber te brojnim drugim korisnim temama.

Na seminaru će biti predstavljena i kratka analiza drugih azijskih država, a poseban naglasak bit će na Kini, Tajvanu, Myanmaru i Tajlandu. Svrha seminara je svim zainteresiranim polaznicima skratiti vrijeme prodora na tržište uz posljedičnu novčanu uštedu, te osigurati bolju komunikaciju i pregovaračku poziciju.

Za više informacija o događanju posjetite www.insongdo.com, a u nastavku pogledajte snimku seminara iz Ljubljane (9.2.2017):