ZOO agencija – dobre ideje koje prelaze granice
Znamo da kreativnost ne poznaje granice, a ZOO agencija je ove godine to pokazala vlastitim radovima – u najdoslovnijem mogućem smislu. Naime, kampanje i projekti ZOO agencije prešli su granice Hrvatske i osvojile i zemlje u regiji!
Prva od njih, #jednamanje, kampanja je koja potiče ekološku odgovornost. S ciljem smanjenja broja plastičnih vrećica u prirodi, u prodaji Konzuma u Hrvatskoj i Idee u Srbiji, našle su se ekološke višekratne torbe za kupovinu. ZOO je kreirao image i prodajnu komunikaciju, materijale za digitalnu kampanju i posebnu instalaciju Priče iz šume. Ova zanimljiva instalacija bila je postavljena u supermarketima u Hrvatskoj i Srbiji, a sastojala se od stabala izrađenih od recikliranog materijala s edukativnim porukama na temu ekološke odgovornosti. Dio kampanje bila je i donatorska akcija za čišćenje šuma i prirodnih predjela zagađenih plastičnim otpadom.
O Morsovcima ne trebamo previše pisati jer ih jednostavno niste mogli izbjeći ako živite u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini ili Crnoj Gori. Naime, kampanja Morsovci i osam plišanih junaka realizirana je, uz potrebne adaptacije, na sva tri navedena tržišta na kojima posluju Konzum i Idea. Primarni cilj kampanje jest edukacija djece i odraslih o važnosti održavanja čistog mora za divna stvorenja koja u njemu žive. Za kreativu i adaptaciju (TV spotovi, glazba, ples, POS, brojni digital i print materijali) bio je zadužen ZOO, uz brojne suradnike.
Posljednji projekt u ovom regionalnom trisu ZOO agencije jest dizajn Meggle stranice za cijelu jugoistočnu Europu. Svjež kao svježe mlijeko, oku ugodan i, naravno, responzivan web-dizajn Meggle stranice adaptiran je za nekoliko tržišta šire regije: hrvatsko, slovensko, srpsko, bosanskohercegovačko, bugarsko i rumunjsko tržište.
Više možete saznati na poveznici, a video pogledajte na Facebooku.
Ukratko, ZOO agencija pokazala je kako se dobro snalazi na svim terenima, susjednim i regionalnim, a mi im želimo da nastave tako i dalje. Dobre ideje nemaju granica!