19. Golden Drum otvara vrata najboljim kreativcima i idejama

Golden drum Festival je poznat po tome što slijedi zapadne standarde i kriterije, a s druge strane njeguje i promovira lokalni duh i kreativnost ovog dijela Europe.

Golden drum Festival je poznat po tome što slijedi zapadne standarde i kriterije, a s druge strane njeguje i promovira lokalni duh i kreativnost ovog dijela Europe.

Osim samog natjecanja, Golden Drum je sjajna prilika da se ljudi iz agencija druže i razmjenjuju iskustva s kolegama iz drugih zemalja. Očekuje ih zanimljiv i bogat program, predavanja vrhunskih kreativaca iz vodećih agencija u Europi i aktualnosti iz svijeta advertisinga.
Natjecanje će ove godine biti podijeljeno u dva dijela: Single Channel i Multi Channel. Od ove godine uvedene su i dvije nove kategorije natjecanja: H. Mobile (Single Channel) i T. Mobile Campaigns (Multi Channel), kao i Tartini nagrada za najbolju nezavisnu agenciju Golden Drum festivala, koja je dobila ime po Tartiniju, muzičkom virtuozu iz Pirana, Slovenija.
Single Channel kategorije:
A. Film (television, cinema & online)
B. Press
C. Outdoor
D. Radio
E. Direktne komunikacije
F. Design brendova & Korporativni identitet brendova
G. Digital
H. Mobile
N. New ili innovative

Multi Channel kategorije:
Q. Integralne kampanje
R. Direct marketing
S. Digitalne kampanje
T. Mobilne kampanje
U. Events
V. Odnosi sa javnošću
W.Inovativne kampanje

Golden Drum Festival pokriva regiju od preko 400 mil. ljudi iz 37 zemalja. Na Festivalu će biti dodijeljeno 16 Grand Prix nagrada, zajedno sa: Golden Drum, Silver Drum, Golden Rose, Golden Net, Brand Grand Prix, Golden Watch, Virtuoso Awards i Tartini Award.
Prijavljivanje radova za Festival se vrši putem web sitea festivala www.goldendrum.com.

Rok za prijavu radova produžen je do 3. rujna.

Tekst je  preuzet s portala Marketing mreža