Dobitnici nagrada Sempler 2014.

Žiri natjecanja za najbolje medijske strategije godine, Sempler, odabrao je od 26 medijskih strategija u užem izboru najbolje koje su dobile šest zlatnih i jednu veliku nagradu.

3dbe664.pngŽiri natjecanja za najbolje medijske strategije godine, Sempler, odabrao je od 26 medijskih strategija u užem izboru najbolje koje su dobile šest zlatnih i jednu veliku nagradu. Velike pobjednice natjecanja Sempler za najbolje medijske strategije godine su agencije Pristop, Renderspace i Pristop Media koje su osmislila glasovitu medijsku akciju Živim lajf. Osim Velikog semplera, spomenuta je akcija dobila i dvije zlatne nagrade u kategorijama NAJBOLJA ISKUSTVENA AKCIJA te NAJBOLJA UPORABA DIGITALNE OKOLINEDva zlatna Semplera odnijela je i akcija „Twingo Girls – lansiranje novog Renaultovog Twinga u Sloveniji i Hrvatskoj“ prijavitelja OMD Slovenija u kategoriji STRATEŠKA PRIMJENA MEDIA MIXA i kategoriji NAJBOLJA AKCIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA. Za najbolju INOVATIVNU PRIMJENU KOMUNIKACIJSKOG KANALA izabrana je akcija „Radijska odaja na strehi“ agencija Pristop i Pristop Media, a zlatnu je nagradu u kategoriji NAJBOLJA CILJANA AKCIJA dobila stranica na Facebooku „Nosečka Mg“, koju je za robnu marku Donat Mg Atlantic Grupe osmislila Agencija 101.

Nagrade dvanaestog Sempler natjecanja dodijeljene su na večernjoj svečanosti na kraju prvog dana konferencije SEMPL, a dodjelu je obogatio audiovizualni spektakl grupe Loudspeaker Alliance i kreativnog dueta Kaja i Lea.