Predstavljena knjiga “Odgovorno oglašavanje”
Zagreb, 6.veljače 2015. - u prostorima kluba Pepermint jučer je održano predstavljanje knjige "Odgovorno oglašavanje", prve knjige na hrvatskom tržištu koja se bavi tematikom prava i etike u oglašavanju.
Zagreb, 6.veljače 2015. – u prostorima kluba Pepermint jučer je održano predstavljanje knjige “Odgovorno oglašavanje”, prve knjige na hrvatskom tržištu koja se bavi tematikom prava i etike u oglašavanju. Suizdavač knjige je Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). Autori Kamilo Antolović i Predrag Haramija, eminentni stručnjaci iz područja marketinga i oglašavanja u knjizi sustavno analiziraju sva područja oglašavanja s posebnim naglaskom na pojavu novih medija, sredstava i tehnologija koje dovode do novih načina komunikacije s potrošačima pri čemu odgovorno oglašavanje postaje neizostavni čimbenik.
Knjiga čitatelje upoznaje s pojmovima odgovornog oglašavanja i interpretacijom ukupne zakonitosti oglašavanja i društvene odgovornosti sa stajališta odredaba zakona i kodeksa. Kroz brojne primjere iz prakse pomoći će onima koji žele ovladati ovom tematikom, profesionalcima koji se bave oglašavanjem i tržišnim komunikacijama te marketingom u cijelini te studentima koji žele pobliže upoznati odgovorno oglašavanje i njegovu društvenu višedimenzionalnost.
“Obzirom na ubrzani rast tržišta, digitalno komunikacijsko okruženje i sve veći broj poruka kojima su građani svakodnevno izloženi, javlja se sve veća potreba da se tržišnim komunikacijama upravlja sustavno i promišljeno u skladu s etičkim, društvenim i ekološkim izazovima. Upravo je to zadaća ove knjige, usmjeriti profesionalce i studente u traženju gospodarski i društveno prihvatljivih rješenja”, izjavio je autor Kamilo Antolović.
Povodom predstavljanje knjige, Damir Ciglar, predsjednik HURA-e je istaknuo da će ova knjiga biti od velike vrijednosti za sve praktičare jer se dotiče pitanja regulacije i samoregulacije u oglašavanju, s posebnim naglaskom na pitanja autorskih prava, oponašanja i plagiranja, nedopuštenih oblika oglašavanja te ostalih pitanja tržišnog nastupa, a sve potkrijepljeno rezultatima i istraživanjima provedenim od strane HURA-e.
Recenziju knige popratili su uvaženi teoretičari i praktičari prof.dr. Borna Bebek, prof.dr. Marinko Juričević i docent dr.sc. Nikša Sviličić.
Fotogaleriju s održane promocije možete pogledati OVDJE.