Podijeljene su prve nagrade na prestižnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2015
Nakon subotnjeg zatvaranja drugog, veoma uspješnog Lions Heath festivala, svečano je otvoren 62. Cannes Lions, festival kreativnosti. Prve nagrade podijeljene su u kategorijama Promo & Activation, Direct, Mobile and Press Lions.
Od ukupno 3.196 prijavljenih u kategoriji Promo & Activation, dodijeljeno je 117 nagrada. Grand Prix odnijela je agencija Grey London, za Volvo UK – “Lifepaint”. Predsjednik žirija, Matt Eastwood, nagrađenu kampanju opisao je kao pozitivan doprinos čovječanstvu i nešto što svakako podiže ljestvicu kreativnosti – “Naglašava cjeloživotnu predanost strategiji sigurnosti, ali ne samo u automobilskoj industriji već u životu općenito, i to na nevjerojatno elegantan način. To je jednostavno rješenje koje će u konačnici spasiti živote”.
Volvo je odnio još jedan Grand Prix, u kategoriji Direct, ovaj put na čelu s agencijom Grey New York za kampanju “Interception”. U navedenoj kategoriji, od 2.813 prijavljenih, nagrađene su 83 kampanje.
U kategoriji Mobile nagrađeno je 58 kampanja od njih 1.246 prijavljenih. Grand Prix odnio je Google Mountain View za kampanju Google “Cardboard”. Riječ je o ideji koja na jednostavan način, upotrebom jeftinog kartona demokratizira virtualnu stvarnost, pružajući mogućnost nevjerojatnog doživljaja virtualne stvarnosti gotovo svima, i to za svega 20 dolara.
79 nagrada podijeljeno je u kategoriji Press, u kojoj je bilo prijavljeno ukupno 4.470 kampanja. “Dog”, “Baby”, “Squirrel” i “Moths”, kampanja za grad Buenos Airesa, agencije The Community/La Communidad odnijela je Grand Prix u ovoj kategoriji. Žiri se složio da je bilo mnogo odličnih kampanja u ovoj kategoriji, no Grand Prix se ističe po svojoj svježini, originalnosti i u konačnici kreativnoj hrabrosti.
Više o pobjednicima potražite OVDJE.