Podijeljene su prve nagrade na prestižnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2015

CL-LOGO-AZURNakon subotnjeg zatvaranja drugog, veoma uspješnog Lions Heath festivala, svečano je otvoren 62. Cannes Lions, festival kreativnosti. Prve nagrade podijeljene su u kategorijama Promo & Activation, Direct, Mobile and Press Lions.

Od ukupno 3.196 prijavljenih u kategoriji Promo & Activation, dodijeljeno je 117 nagrada. Grand Prix odnijela je agencija Grey London, za Volvo UK – “Lifepaint”. Predsjednik žirija, Matt Eastwood, nagrađenu kampanju opisao je kao pozitivan doprinos čovječanstvu i nešto što svakako podiže ljestvicu kreativnosti – “Naglašava cjeloživotnu predanost strategiji sigurnosti, ali ne samo u automobilskoj industriji već u životu općenito, i to na nevjerojatno elegantan način. To je jednostavno rješenje koje će u konačnici spasiti živote”.

Volvo je odnio još jedan Grand Prix, u kategoriji Direct, ovaj put na čelu s agencijom Grey New York za kampanju “Interception”. U navedenoj kategoriji, od 2.813 prijavljenih, nagrađene su 83 kampanje.

U kategoriji Mobile nagrađeno je 58 kampanja od njih 1.246 prijavljenih. Grand Prix odnio je Google Mountain View za kampanju Google “Cardboard”. Riječ je o ideji koja na jednostavan način, upotrebom jeftinog kartona demokratizira virtualnu stvarnost, pružajući mogućnost nevjerojatnog doživljaja virtualne stvarnosti gotovo svima, i to za svega 20 dolara.

79 nagrada podijeljeno je u kategoriji Press, u kojoj je bilo prijavljeno ukupno 4.470 kampanja. “Dog”, “Baby”, “Squirrel” i “Moths”, kampanja za grad Buenos Airesa, agencije The Community/La Communidad odnijela je Grand Prix u ovoj kategoriji. Žiri se složio da je bilo mnogo odličnih kampanja u ovoj kategoriji, no Grand Prix se ističe po svojoj svježini, originalnosti i u konačnici kreativnoj hrabrosti.

Više o pobjednicima potražite OVDJE.