Znate li kojih pet trendova će brandovima biti ključ za uspješnu 2019. godinu?

Rapidnom brzinom dolazi do mijenjanja trendova, a samo praćenje tih promjena postaje sve teže i zbunjujuće za marketingaše.

Kada bismo usporedili ljudske živote danas i prije svega par mjeseci već bismo dobili vidljiva odstupanja i razlike. Činjenica da se promjene događaju iz dana u dan i da utječu na sve nas nije ništa novo, ali koliko brandovi stvarno idu u korak s promjenama i vremenom?

Dentsu Aegis Network, globalna marketinška agencija koja okuplja agencije poput iProspecta, Vizeuma i Carata govori o tome kako bi brandovi uspjeli moraju ostati što bliži ljudima, njihovim potrebama i trendovima.

“Potrošači su se promijenili – postali su zahtjevniji nego ikada do sad. Visoke standarde i zahtjeve sada postavljaju pred brandove. Brzina reakcije, pažnja i briga oko potrošačevih potreba i želja postali su temeljna očekivanja od brandova”, izjavio je Vjeko Srednoselec, poslovni direktor Dentsu Aegis Networka. “Autentičnost, o koju se prečesto spotiču renomirani brandovi nastojeći privući naklonost potrošača današnjice – postala je sve teža za postići u svijetu kojim dominiraju lažne vrijednosti. Godine koje dolaze pokazat će svoje, pad giganata i uspon nekih novih brandova spremnih na nove potrošače i nove tehnologije.”

Promjene u tehnologiji kao i one u društvu i politici utjecat će na sve nas i naše poslovne poteze. Od svega ostaje nam jedno. Činjenica da što bolje brandovi uspiju doprijeti do svojih potrošača i općenito ljudi bolje će napredovati i opstati. Šanse za uspjeh veće su kod onih brandova koji će se fokusirati na donošenje odluka prema željama i glasu potrošača nego svom vlastitom nahođenju.

Trendovi koji će brandovima biti ključ za uspješnu 2019. godinu