HURA-i se kao rekordna 63. agencija članica pridružila Sintagma Media
Sve veći broj članica HURA-e odražava rastuću važnost sektora tržišnih komunikacija u hrvatskom gospodarstvu te potvrđuje njegovu legitimnost i utjecaj, dok ujedno naglašava povjerenje donositelja odluka u glas i proaktivnost industrije.
Na posljednjoj se Skupštini HURA-e, koja je održana 5. prosinca 2024. u Rovinju, Udruzi pridružila nova agencija – Sintagma Media. Ovim je učlanjenjem HURA dosegla rekordne 63 članice i nastavlja u svojim nastojanjima prema unapređenju i razvoju tržišta komunikacija i oglašavanja.
Članstvo u HURA-i za nas predstavlja važan korak jer želimo biti dio zajednice koja promiče visoke profesionalne standarde i povezuje ključne aktere u industriji. Priključujemo se s ciljem razmjene iskustava, suradnje s kolegama i zajedničkog doprinosa razvoju struke. Radujemo se prilikama i izazovima koje nam donosi ovo članstvo, poručila je Sanja Šiljeg, izvršna direktorica agencije Sintagma Media.
Kroz osposobljavanje, edukaciju, istraživanja i razvoj, HURA zajedno s agencijama članicama aktivno potiče primjenu najbolje prakse u različitim segmentima. To uključuje programe usavršavanja agencijskih timova, redovita istraživanja te izradu smjernica i preporuka za profesionalno djelovanje u industriji, poput organizacije natječaja ili učinkovitog partnerstva s agencijama.
Na ovogodišnjoj je Skupštini Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) obilježila 25 godina uspješnog djelovanja svečanim okupljanjem vodećih stručnjaka i agencija industrije tržišnih komunikacija. Uz svečanu skupštinu, održan je i drugi godišnji forum članica HURA-e. Forum je osmišljen kako bi potaknuo dijalog, razmjenu iskustava i ideja te osigurao kvalitetniji razvoj domaće industrije tržišnih komunikacija. Više informacija pročitajte ovdje te pogledajte albume s fotografijama sa skupštine i svečane večere.