Kampanja “Ispravite se” jedina je regionalna kampanja u finalu najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti

Na festivalu Cannes Lions ove godine bilo je gotovo 27 tisuća prijava iz cijeloga svijeta, među kojima je: 29 prijava iz Hrvatske, 7 iz Slovenije, 3 iz Makedonije, 2 iz Crne Gore i jedna iz Srbije.

Kampanja Croatia Poliklinike “Ispravite se” plasirala se među finaliste ovogodišnjeg izdanja najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti – Cannes Lions. Kampanja je ostvarila zapažen uspjeh osiguravši mjesto u finalu čak dvije kategorije: Outdoor/Interactive Experiences i Health&Wellness/Interactive Digital Citylights, pri čemu je jedina regionalna kampanja koja je osigurala svoje mjesto u finalu ove godine.

Ovogodišnje izdanje festivala Cannes Lions održalo se od 16. do 20. lipnja 2025. u francuskom Cannesu, a konkurencija je bila iznimno jaka s gotovo 27 tisuća prijavljenih radova iz cijelog svijeta. Ovaj rezultat potvrđuje relevantnost i inovativnost kampanje koja je kroz tehnološka rješenja i edukaciju adresirala važan javnozdravstveni problem.

Kampanja “Ispravite se” nastala je kao odgovor na sve prisutniji problem sjedilačkog načina života i prekomjerne upotrebe mobilnih uređaja, koji kod velikog dijela populacije uzrokuju probleme s kralježnicom. U suradnji s Go2Digitalom, agencijom Bruketa&Žinić&Grey i agencijom Millenium promocija, Croatia Poliklinika razvila je inovativno rješenje koje kombinira edukaciju i tehnologiju kako bi podigli svijest o tihoj pandemiji bolesti kralježnice.

Središnji element kampanje bio je citylight opremljen računalnim vidom i softverom za analizu posture, koji je prolaznicima omogućio da provjere svoje držanje u stvarnom vremenu. Sustav je analizirao zakrivljenost vrata, srednjeg i donjeg dijela kralježnice te identificirao potencijalne rizike. Osobe s uočenim nepravilnostima dobile su mogućnost direktnog naručivanja na fizijatarski pregled.

Rezultati kampanje pokazali su značajan odjek:

  • Provedeno je više od 106 tisuća skeniranja posture.
  • Prikupljeno je preko 50 tisuća e-mail adresa u skladu s GDPR regulativom.
  • Broj specijalističkih pregleda povećan je za 46 %.
  • Kampanja je dosegnula 77,92 % stanovništva Hrvatske, dok su interakcije s oglasom bile 81,8 % veće od prosjeka.
  • Prosječno vrijeme gledanja oglasa iznosilo je 16,9 sekundi, što je osam puta dulje od uobičajenog trajanja pažnje kod digitalnih formata.
  • Kampanja je imala i trenutačni učinak, čak 97 % sudionika instinktivno je ispravilo svoje držanje tijekom mjerenja, čime je potaknuta neposredna promjena ponašanja.

Maja Tucaković, direktorica marketinga Croatia Poliklinike, istaknula je važnost društvene odgovornosti u razvoju kampanje Kao zdravstvena ustanova, osjećamo odgovornost prema zajednici i želimo biti predvodnici u osvještavanju problema koji često ostaju nezamijećeni. Kampanja “Ispravite se” pokazala je kako tehnologija i kreativnost mogu zajedno djelovati u korist zdravlja ljudi. Ovo priznanje na Cannes Lions festivalu dodatna je potvrda da smo na pravom putu.

Davor Bruketa, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić&Grey, naglasio je značaj samog plasmana u finale Cannes Lions je najvažnije natjecanje u svijetu kreativnosti, a sam prolazak u finale predstavlja ogroman uspjeh, osobito uz 27 tisuća prijava iz cijeloga svijeta. Ovo je još jedan dokaz da velike ideje mogu nastati i na malom tržištu poput našega.

Dean Udatny, direktor marketinga Go2Digital-a, osvrnuo se na tehnički aspekt kampanje Tehnologija koju smo implementirali u citylightove omogućila je potpuno novu razinu interakcije s publikom. Ovo je primjer kako digitalni mediji mogu postati aktivni sudionici u rješavanju stvarnih problema. Rezultati kampanje pokazuju da inovacija može imati snažan utjecaj na svakodnevni život ljudi.

Festival Cannes Lions, koji se svake godine održava u Palais des Festivals et des Congrès u Cannesu, smatra se najprestižnijim događajem u komunikacijskoj industriji. Tijekom pet dana okuplja stručnjake iz cijelog svijeta kako bi proslavili najbolje ideje, projekte i inovacije koje oblikuju budućnost brendova i društva.

Ulazak kampanje “Ispravite se” u finale ovog prestižnog festivala potvrđuje njezinu kreativnu snagu i društvenu relevantnost. Projekt ne samo da je pridonio osvještavanju problema vezanih uz zdravlje kralježnice, već je pokazao kako kreativnost i tehnologija mogu zajedno djelovati u korist zajednice.