HURA nastavlja rasti: Studio Sudar i Narativ komunikacije novi su članovi Udruge, koja sada broji rekordne 64 agencije članice

Na ovogodišnjem svečanom okupljanju članova i Skupštini HURA-e, održanoj 13. studenog u Rovinju, HURA-i su se pridružile dvije nove agencije – Studio Sudar i Narativ komunikacije. Time je Udruga dosegla rekordan broj od 64 članice, čime je dodatno osnažen zajednički glas tržišnih komunikatora koji kontinuirano podižu standarde struke te ostvaruju uspjehe na domaćem i međunarodnim tržištima.

Svojim aktivnostima u području edukacije, istraživanja i razvoja industrije, HURA s članicama kontinuirano podiže razinu znanja, stručnosti i profesionalnih standarda u tržišnom komuniciranju. Novi rast članstva još je jedan dokaz zajedničke predanosti unapređenju struke i stvaranju kvalitetnijeg tržišnog okruženja.

Studio Sudar je grafički studio osnovan 2005. godine. Studio je specijaliziran za oblikovanje vizualnih identiteta, branding, oblikovanje i dizajn proizvodne ambalaže, izradu publikacija, web dizajn te kreiranje video sadržaja kroz animacije. Studio radi projekte za domaće i inozemne klijente te razna tržišta. Raznolikost talenata stvara bogatstvo ideja i maštoviti dizajn, a originalne ideje priznate su na domaćim i stranim festivalima. Njihove radove publicirali su mnogi izdavači, kao što su LogoLounge, Graphis, Wolda, BestBrand Awards, Merit.

Kao Google Ads certificirana agencija za PR i digitalni marketing, Narativ komunikacije kombiniraju stručnost potvrđenu službenim certifikatima s praktičnim iskustvom u vođenju kampanja za različite industrije. Članstvo u HURA!-i dolazi nam kao posebno drag poklon za okrugli peti rođendan Narativ komunikacija. Za nas je ovo važan milestone i potvrda da pripadamo u društvo najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. Godina je počela osvojenim strukovnim nagradama Grand PRix, a završava ulaskom u HURA!-u. Veselim se novim poznanstvima, inicijativama i suradnjama, rekao je Velibor Panić, izvršni direktor Narativ komunikacija.

Članstvom u HURA-i agencije potvrđuju legitimnost, neovisnost te relevantno poslovno iskustvo i kapacitete, uz poštovanje normi i preporuka Udruge. Članice HURA-e okupljaju više od 80% oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, dobitnice su brojnih domaćih i međunarodnih priznanja te aktivno sudjeluju u edukacijama i strukovnim inicijativama koje unapređuju tržišne komunikacije u Hrvatskoj i regiji.