Globalne smjernice za tvrdnje o okolišu
Zajedničkim naporima dionika oglašivačke industrije objavljene su Globalne smjernice za tvrdnje o okolišu. Izradu smjernica zatražilo je Svjetsko udruženje oglašivača (WFA), a na njima je radilo Vijeće za samoregulaciju oglašavanja (ICAS) i Europski savez za standarde u oglašavanju (EASA). Stručnjaci iz Britanskog Tijela za standarde u oglašavanju (ASA) vodili su proces osmišljanja načela, a zatim su reviziju provela tijela za standarde u oglašavanju iz Australije, Brazila, Francuske, Indije, Španjolske, Švedske i SAD-a. Smjernice je pregledala i podržala i Sustainability radna skupina Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u čijem radu sudjeluju i predstavnici HURA-e. Sudjelovao je i VoxComm, globalni predstavik agencija, čiji je HURA također član.
Smjernice se temelje na šest načela kojih bi se brendovi i agencije trebali držati kako bi postigli održivije ishode te služe za ojačanje pouzdanog marketinškog okruženja, tako da potrošači mogu vjerovati porukama koje im se prezentiraju dok nastoje uskladiti vlastitu potrošnju sa vrijednostima.