Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja
Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja Međunarodne trgovačke komore (ICC), koji HURA već dugi niz godina primjenjuje, predstavlja minimum standarda etike i profesionalne prakse kojih se treba pridržavati u oglašivačkoj praksi i drugim oblicima komuniciranja.
Kodeks čini dopunu postojećih pravnih dokumenata Republike Hrvatske koji svojim sadržajima reguliraju djelatnost komuniciranja i pravila koja proizlaze iz prirode i sustava informiranja u Republici Hrvatskoj, čiji je dio i komuniciranje, odnosno oglašavanje gospodarstva i svih drugih organizacija i pojedinaca o svojim proizvodima, uslugama, idejama itd.
Kao odgovor na pojavu novih praksi i tehnologija, ICC je stalno ažurirao i proširivao opseg Kodeksa kako bi osigurao njegovu stalnu relevantnost i djelotvornost, stoga su 2024. objavili novu verziju, koju HURA primjenjuje u svojem radu. Ona sada obuhvaća neka od najvećih pitanja s kojima se suočavaju industrije oglašavanja i marketinga: od influencerskog marketinga, umjetne inteligencije i okolišnih tvrdnji do marketinga usmjerenog djeci i tinejdžerima.
Štoviše, sveobuhvatni Kodeks pokriva čitav spektar marketinških aktivnosti, uključujući oglašavanje, digitalne marketinške komunikacije, sponzorstvo, prodajnu promociju i društvene mreže. Ova najnovija revizija uzima u obzir daljnje promjene ponašanja koje su rezultat digitalne revolucije i nastavlja postavljati zlatni standard za suvremenu samoregulaciju, a u tome uvelike pomaže službeni prijevod Kodeksa na hrvatski jezik.
Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja Međunarodne trgovačke komore (ICC)