Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja

Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja Međunarodne trgovačke komore (ICC) kojeg HURA već dugi niz godina primjenjuje, predstavlja minimum standarda etike i profesionalne prakse kojih se treba pridržavati u oglašivačkoj praksi i drugim oblicima komuniciranja.

Kodeks čini dopunu postojećih pravnih dokumenata Republike Hrvatske koji svojim sadržajima reguliraju djelatnost komuniciranja i pravila koja proizlaze iz prirode i sustava informiranja u Republici Hrvatskoj, čiji je dio i komuniciranje, odnosno oglašavanje gospodarstva i svih drugih organizacija i pojedinaca o svojim proizvodima, uslugama, idejama itd.

Ova verzija Kodeksa Međunarodne trgovačke komore (ICC) koju HURA primjenjuje, fokusira se na izravni marketing i digitalne tržišne komunikacije, jasno razgraničenje komercijalnog, uredničkog i korisnički stvorenog sadržaja te primjenjivosti kodeksa na sve sudionike marketinškog eko-sustava (influenceri, blogeri, vlogeri, ad tech kompanije…) i sve medije i komunikacijske platforme, uključujući i društvene mreže.

Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja Međunarodne trgovačke komore (ICC)