Intervju s Binom Uršićem, kreativnim direktorom i suvlasnikom agencije Studio Nexus
Ljeto ili zima: Ljeto
Psi ili mačke: Psi
Kino ili kazalište: Kino
Obitelj ili karijera: Agencija mi je obitelj pa se to isprepleće
Party ili mirno druženje doma: Točno tim redom
Facebook ii Twitter: Face
Da ne radim ovo, bio bih: Astronaut
Suvlasnik ste i kreativni direktor agencije Studio Nexus, no recite nam nešto više o sebi, kako ste se našli u ovom poslu?
Kada pogledam unazad, ispada da mi je cijeli životni put bio usmjeren k tome; od Novovalnih dana u Primijenjenoj, objavljivanja stripova u Poletu, preko grafičkog dizajna i “Božesačuvaj“ projekta u devedesetima pa sve do današnjeg agencijskog posla – sve se ljepi jedno na drugo, nadograđuje.
Koji je bio najveći izazov u vašoj dosadašnjoj karijeri?
Svaki novi poslovni izazov je prilika za stjecanje i proširivanje iskustva, tako da su mi sadašnji zadaci ujedno i najveći izazovi. Rad sa internacionalnim klijentima, na “gostujućem“ terenu, me svakako veseli. Pogotovo kada daje vidne rezultate.
U svega nekoliko riječi opišite nam Studio Nexus, u čemu je posebnost vaše agencije, što vas izdvaja od ostalih?
Pošteni, Iskreni, Odani, Napredni, Istrajni i Radišni ljudi čine ovaj kolektiv!
U prosincu su otvorene prijave za najveća marketinška natjecanja u zemlji, IdejuX, Mixx i Effie. Planirate li sudjelovati i koje svoje radove vidite u konkurenciji za ove prestižne nagrade?
Kao i svake godine, prijaviti ćemo neke od radova. Koje, još ne znam točno, ali bilo je nekoliko uspješnih kampanja, pogotovo za Effie.
Po vašem mišljenju, je li na natjecanjima važno sudjelovati i koliko vam znače osvojene nagrade?
Nagrade su “nice to have“, ali mislim da je sudjelovanje i druženje unutar struke važnije.
2014. godina je na izmaku, koje biste projekte agencije izdvojili kao najuspješnije?
S obzirom da poslujemo unutar grupacije Real Grupe, najuspješniji su bili cjeloviti marketinški projekti za klijenta na portugalskom tržištu.
Stiže 2015. godina, kakvi su vaši poslovni planovi za nadolazeću godinu? Vidite li „svjetlo na kraju tunela“ kad je riječ o općoj gospodarskoj krizi koja se svakako odrazila i na svijet marketinga, odnosno kakve su vaše prognoze za marketinšku industriju u nadolazećoj godini?
Prognoza za 2015: recesijska fronta se polako premješta prema istoku, a sa zapada nam dolazi vedro, ali nestabilno vrijeme. Kreativnost u porastu, na domaćem tržištu od 3 do 5, a na europskom od 7 do 10. Prihod jak, mjestimično i vrlo jak. Bila je ovo prognoza, a sad slijede reklame.