Intervju s Krešimirom Renzom Prosolijem, direktorom agencije Real Media

Krešimir je: Renzo
Omiljeni brend: Brand Cocktail
Da ne radim ovo bio bi: odvjetnik
U slobodno vrijeme: sport
Najveći izazov: usklađivanje poslovnih obveza sa slobodnim vremenom
Za 10 godina vidim se: za sličnim laptopom, odgovarajući na slična pitanja

 

Ukratko o vama…

Gotovo pola života sam u marketinškom biznisu. Oženjen sam i otac dvoje djece. Poduzetan sam, nestrpljiv i u stalnoj potrazi za dodatnih dva sata u danu…

Koliko godina posluje vaša agencija, Real media?

Real media uspješno posluje već pet godina, a nedavno smo se udružili s kreativnom agencijom Studio Nexus, pa tako sada klijentima nudimo uslugu kompletne komunikacijske, ali i kreativne strategije te usluge odnosa s javnošću.

Što biste izdvojili kao najvažniju karakteristiku agencije (i njenih zaposlenika) za dugoročni opstanak na tržištu?

Real media od početka se profilirala kao nezavisna “full service” agencija, a s našim smo klijentima oduvijek razvijali partnerske, fleksibilne odnose. U našoj su tvrtki mladi i dinamični ljudi koji svakim danom postižu sve bolje rezultate u radu. Na tržištu se trenutno ponovno pojavio trend tzv. one stop shopa, tj.mjesta gdje klijenti mogu dobiti sve što trebaju na jednom mjestu, a mi smo taj trend prepoznali na vrijeme i pretvorili ga u stvarnost.

Jesu li se proporcije zakupa medija unutar jedne tipične reklamne kampanje bitno promijenile tokom zadnjih nekoliko godina?

Omjeri se tijekom godina nisu značajno izmjenili. Udio ulaganja u digitalne medije raste, iako on i dalje čini manji dio klasične reklamne kampanje.
Kanali interaktivne komunikacije te mogućnosti praćenja u sklopu društvenih, tzv.social kampanja sve više dokazuju svoje prednosti i učinkovitost.

Od početka godine obnašate funkciju predsjednika HURA-inog odbora za članstvo.

Naš je najvažniji zadatak da privlačenjem novih članica dodatno pojačamo relevantnost HURA-e na agencijskom tržištu. Una, Senad i ja na dobrom smo putu da ostvarimo taj cilj, budući da je Skupština HURA-e upravo potvrdila prijem nove 4 članice.

Koji je bio najveći izazov vaše dosadašnje karijeri?

Pokretanje vlastite agencije u doba najveće krize i isplata prvih plaća; da bismo danas bili u situaciji da imamo vrlo stabilnu agenciju s respektabilnim klijentima te s trenutno 35 zaposlenika.

Vidimo li se na HURA partiju?

Naravno!