Centar podataka
Razvijamo i podupiremo struku novim znanjima.
Radi razvijanja i podupiranja struke novim znanjima, redovitim provođenjem istraživanja nastojimo prikupiti korisne i vrijedne podatke koji pružaju pregled stanja u industriji.
Redovito surađujemo s agencijom za istraživanje tržišta Ipsos, ispitujući percepciju struke u općoj javnosti, suradnju agencija i klijenata među oglašivačima, radimo agencijski cenzus među agencijama sa statistikama o stanju u industriji, na godišnjoj razini pripremamo procjenu medijske potrošnje u Hrvatskoj (HURA! Media AdEx) te tako ustrajemo na unapređivanju rada, tržišta i poslovne suradnje.
Svake godine procjenjujemo investicije u zakup medijskog prostora u primarnim komunikacijskim kanalima.
Pročitaj višeU trenucima svjetskih tržišnih previranja, domaća je komunikacijska industrija pokazala snagu i stabilnost te važnost za cjelokupnu gospodarsku sliku zemlje.
Pročitaj višeIstraživanje HURA-e i Ipsosa pokazalo je kontinuiran porast pozitivne percepcije oglašavanja: 61% Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima.
Pročitaj višePokušali smo utvrditi na kojoj su razini razumijevanje i percepcija struke kod opće javnosti.
Pročitaj višeVećina oglašivača svoje marketinške agencije percipira kao bitne partnere u razvoju vlastitog poslovanja.
Pročitaj višeSvjetska federacija oglašivača (WFA) objavila je rezultate ispitivanja na temu agencijskog briefinga, uspoređujući pritom stajališta klijenata i agencija.
Pročitaj višeRezultati istraživanja Deloittea potvrdili su ekonomski značaj oglašavanja u Europskoj uniji.
Pročitaj višeMeđu oglašivačima proveli smo istraživanje o kriterijima odabira agencija i zadovoljstvu suradnjom.
Pročitaj više