Admixer u potrazi za HR Business Partnerom (m/ž)

Admixer Advertising je u potrazi za HR Global Business Partnerom koji će strateški podržati brzo međunarodno širenje kompanije. Ključni fokus uloge je skaliranje Google ASR (Ads Sales Representative) programa u više zemalja. Uloga je presudna za izgradnju baze talenta i organizacijskih temelja potrebnih za uspjeh kao pouzdanog Google partnera na brzorastućim tržištima. Osoba u ovoj ulozi bit će glavni HR savjetnik i strateški partner lokalnim vodstvima i C-razinama kompanije.

Ključne odgovornosti

1. Strateško vodstvo i organizacijski razvoj

  • Strateško partnerstvo: Bliska suradnja s Country Directors u zemalja kako bi se poslovni prioriteti, posebno vezani uz Google ASR projekt, uskladili s učinkovitim HR strategijama i rješenjima.
  • Organizacijski dizajn: Aktivno sudjelovanje sa C-levels u oblikovanju učinkovitih organizacijskih struktura i definiranju odgovornosti uloga, kako bi se prilagodili promjenjivim poslovnim potrebama i tržišnim uvjetima.
  • Upravljanje promjenama: Vođenje inicijativa za organizacijski dizajn i upravljanje promjenama, neophodnih za održivi rast i prilagodbu tržištu u svim zemljama gdje je Admixer službeni Google ASR prodajni predstavnik (Hrvatska, Srbija, Slovenija i Kazakstan zasad)

2. Akvizicija i upravljanje talentima

  • Globalna akvizicija talenata: Partnerstvo s timom za akviziciju talenata u identificiranju, privlačenju i uvođenju vrhunskih stručnjaka potrebnih za popunjavanje pozicija u Google ASR projektu u svakoj zemlji.
  • Planiranje radne snage: Suradnja s Country Directors na planiranju radne snage i proaktivnim inicijativama za razvoj talenata.
  • Kultura uspješnosti: Poticanje kulture visoke učinkovitosti savjetovanjem o postavljanju ciljeva, učinkovitim mehanizmima feedbacka i incentive procedurama
  • Učenje i razvoj: Identifikacija potreba za obukom i suradnja sa Educational&Development timom u implementaciji programa koji unapređuju vještine i karijerni rast zaposlenika, posebno relevantnih za uspjeh Google ASR projekta.
  • Zagovornik dobrobiti: Poticanje okruženja u kojem pojedinci napreduju, podržavanje njihovog profesionalnog razvoja i rješavanje njihovih potreba radi maksimiziranja produktivnosti i zadovoljstva.

3. Radni odnosi i usklađenost

  • Složeni radni odnosi: Pružanje stručnog vodstva i podrške u složenim pitanjima radnih odnosa, uključujući proaktivnu prevenciju i učinkovito rješavanje sukoba, pritužbi i istraga.
  • Kompenzacije i beneficije: Suradnja s timom za kompenzacije i beneficije (C&B) kako bi se osigurale konkurentne i pravedne strukture plaća i programi beneficija, usklađeni s lokalnim tržišnim praksama i strategijom tvrtke.
  • Pravna usklađenost: Osiguravanje stroge usklađenosti sa svim lokalnim radnim zakonima, propisima i politikama tvrtke u svim dodijeljenim zemljama, te savjetovanje o najboljim praksama za smanjenje pravnih rizika.

4. Podaci, kultura i brendiranje

  • HR vođen podacima: Korištenje HR metrike i analitike za identificiranje trendova, donošenje odluka i predlaganje rješenja temeljenih na podacima za poboljšanje učinkovitosti HR-a i poslovnih rezultata.
  • Čuvar kulture: Djelovanje kao promotor kulture tvrtke Admixer Advertising, promicanje naših vrijednosti i poticanje inkluzivnog okruženja koje poštuje i koristi lokalne kulturne nijanse.
  • Brendiranje poslodavca: Vođenje i doprinos strategijama brendiranja poslodavca (Employer Branding) za jačanje naše reputacije kao poželjnog poslodavca, podržavajući lokalne i globalne inicijative.

Uvjeti

Iskustvo

  • 5+ godina progresivnog HR iskustva, uključujući najmanje 3+ godine u ulozi HR Business Partnera s podrškom više zemalja ili međunarodnog poslovanja. Poželjno: Magisterij ili relevantan HR certifikat.

Vještine i znanje

Obavezno:

  • Dokazano iskustvo u upravljanju talentima, radnim odnosima, kompenzacijama i rješavanju sukoba u različitim geografskim okruženjima. Poželjno: Certifikat iz coachinga, facilitacije i/ili mentorstva.

Tehničko znanje

Obavezno:

  • Izvrsno poznavanje radnog prava i HR praksi u dodijeljenim zemljama.
  • Poznavanje HR platformi i sustava (npr. PeopleForce, HiBob ili slični HRIS/HRM alati).

Ključne kompetencije

  • Izvanredne međuljudske i komunikacijske vještine te sposobnost izgradnje odnosa i utjecaja na svim razinama kompanije.
  • Dokazana sposobnost učinkovitog rada u brzom međunarodnom okruženju s konkurentnim prioritetima.

Jezik i mobilnost

  • Apsolutno tečno znanje engleskog jezika.
  • Spremnost na povremena putovanja u matične zemlje (Slovenija, Srbija, Hrvatska, Kazahstan).

Više pročitajte i prijavite se ovdje.