Agencija I TO NIJE SVE! podijelila božićnice. Klijentima.

Krajem svake godine medijske naslove i privatne razgovore preuzima tema božićnice. Ni ova godina nije iznimka po tom pitanju pa ovaj članak ne bi bio nimalo neuobičajen da kreativna agencija I TO NIJE SVE! ove godine nije odlučila, osim svojim zaposlenicima, isplatiti božićnice i svojim klijentima! I to na malo drugačiji način.

Dok su se svi, više-manje, uz posao fokusirali i na raspetljavanje lampica, tamanjenje vanilin kiflica i slaganje već preslušanih hitova u drugačiji raspored, ekipa iz I TO NIJE SVE! je objektivno, hladne glave, napravila pregled protekle godine.

Pažljivom su revizijom suradnje zaključili jesu li, i koliko, klijenti bili dobri. Navodno tako radi i pravi Djed božićnjak. Mi se nadamo da su bili sjajni i da je božićnica otišla na adrese svih klijenata, čak i ako je trebalo tu i tamo malo progledati kroz prste.

Tako su gratis ASAP korekcije, sudjelovanje u zajedničkom brainstormingu uz čips i pivo, copywriterski sati (koji ne uključuju rad u Excelu), bonovi za proaktivne ideje, gratis dizajn jednog buttona za web te besplatni pozivi nakon 17 sati otišli, između ostalih, i na adrese Tifona, Bipe, Unilevera, L’Oreala, Ferrera, robne kuće IKEA, Maistre, KWS-a.

Iz I TO NIJE SVE! kažu da zahvaljuju klijentima na još jednoj godini punoj odličnih projekata i pozivaju sve one koji će to tek postati da se jave jer, kako kažu, osim redovito dobrih kreativnih rješenja, tu je i zagarantirana božićnica.

Kako u I TO NIJE SVE!  rade cijele godine, a ne samo kada je božićnica u pitanju, možete pogledati u njihovom portfoliju.