Bolje stati nego zaspati: Imago Ogilvy i INA lansirali prvu AI kampanju u Hrvatskoj

Kampanja "Bolje stati nego zaspati" sastoji se od desetaka AI generiranih pjesama u različitim žanrovima koje vozače na opasnost od umora upozoravaju putem radija, digitalnih platformi i društvenih mreža.

Umor je jedan od najčešćih uzroka prometnih nesreća i kada idemo na duža putovanja, stati i odmoriti uvijek je dobra odluka. Ovih blagdana, na tu je činjenicu odlučila podsjetiti INA, kompanija s više od 400 odmorišta i prodajnih mjesta na autocestama i cestama diljem Hrvatske. I to na inovativan način.

U suradnji s kreativnom agencijom Imago Ogilvy i medijskom agencijom dentsu Croatia, lansirana je kampanja – “Bolje stati nego zaspati”. Kampanja se sastoji od desetaka pjesama generiranih uz pomoć umjetne inteligencije.

Pjesme su kreirane u različitim žanrovima kako bi odgovarale svačijem ukusu, programskoj shemi radijskih postaja na kojima su plasirane, ali i konkretnim lokacijama kroz koje se vozači prolaze. Tako ćete vozači u Dalmaciji čuti klapsku pjesmu koja govori o blizini mora, u Slavoniji tamburašku pjesmu koja govori o uspavanoj ravnici, dok će u blizini Zagreba čuti urbani trap banger.

Na YouTubeu ili Spotifyju, preko kojih se glazba često sluša u automobilima, oglasi s pjesama o umoru stići će vozačima koji se nalaze u blizini ključnih Ininih odmorišta i najaviti im da su u blizini Vukove Gorice ili drugog važnog odmorišta. Kakvu god glazbu voljeli, kako god je slušali ili gdje god se zaputili, čut ćete pjesmu koja će vas podsjetiti na važnu poruku – ako osjećate umor za volanom, bolje je stati nego zaspati.

Ovom kampanjom, prvom na našem tržištu čiji je sadržaj u potpunosti kreiran uz pomoć umjetne inteligencije, INA potvrđuje svoju ulogu kao jednog od tehnoloških predvodnika našeg društva. U njenom porukom obećanje iz svoga potpisa. Da je uz svoje potrošače – svaki put.

Izjava: Josip Buzov i Jerko Mihaljević, Imago Ogilvy.
Dobra ideja uvijek proizlazi iz onoga što kompanija ili brand znače u životu potrošača. Na ovu smo ponosni jer nam se čini da savršeno odgovara klijentu, potrošačima prenosi važnu poruku i u pravoj je mjeri zabavna i pametna. Bilo je uistinu zabavno raditi na ovoj kampanji, posebno učiti o tome što je sve moguće uz pomoć umjetne inteligencije. Ovako nešto bilo bi teško zamislivo prije samo godinu dana i zato nas raduje vidjeti što će još biti moguće već nagodinu.

Izjava: Tamara Karagity, direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga Ine
Bolje stati nego zaspati nije samo kampanja, već i poziv na odgovornost. INA je prepoznala važnost osvještavanja javnosti o opasnosti umora za volanom, a ponosni smo što smo poruku prenijeli na ovako inovativan i zabavan način. Prvi u Hrvatskoj pokrenuli smo AI generiranu kampanju koja direktno doprinosi sigurnosti svih sudionika u prometu te na taj način pokazali kako umjetna inteligencija može unaprijediti kreativne procese i donijeti stvarne društvene benefite ako se koristi na ispravan način.

Izjava: Ivan Segin, Head of Client Services, dentsu Croatia
Bilo nam je zadovoljstvo biti dio ove inovativne kampanje i pružiti kvalitetnu podršku u medijskom planiranju, zakupu i optimizaciji kampanje kako bismo osigurali da poruka dođe do pravih vozača, u pravom trenutku i na pravim kanalima. Vjerujemo da ovakva sinergija kreativnosti i pametnog medijskog pristupa može stvoriti značajan društveni utjecaj, a u ovom slučaju podsjetiti vozače koliko je važno stati i odmoriti se na putu.

TIM IMAGO OGILVY
Iris Žarkov Štambuk, Client Experience Director & Project Lead
Josip Buzov, Senior Strategic Planner
Jerko Mihaljević, Creative Director
Darko Bosnar, Chief Creative Officer
Dario Srnec, Motion Designer
Danko Tomac, Interactive Designer
Oliver Petrović, Designer

i suradnici – ROBSON-MEDIA d.o.o.

TIM DENTSU CROATIA
Andreja Jakšić, Planning Director
Ivan Segin, Head of Client Services
Ana Koncul, Digital Team Lead
Roko Stelluti, Junior Client Manager
Petra Sabljić, Offline Planning Manager
Mirta Rebrina, Online Planning Manager
Nina Majer, Online Planning Manager
Valentina Mikac, Performance Analyst
Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer

TIM INA d.d.
Tamara Karagity, Director of Corporate Communications & Marketing
Krešimir Katić, Director of Marketing Communication & Retail Partnering
Josip Fiolić, Content and Communication Partnering Director
Filip Jurković, Senior PR Specialist
Diana Tomas, Digital Marketing Communication Expert
Gabrijela Grubišić Čabo, Marketing Communication Expert