EACA donosi strateški vodič: kako se agencije mogu pripremiti za Europski akt o pristupačnosti

Tim za javne poslove EACA-e (Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje), u čijem je članstvu i HURA sa svojim članicama, pripremio je ekskluzivni vodič koji donosi pregled kako Europski akt o pristupačnosti (EAA) utječe na agencije poput vaše te kako usklađenost s propisima može postati prilika za dodatno jačanje povjerenja i inkluzivnog vodstva.

Kako bi pomogla agencijama da razumiju i lakše se snađu u svim ovim promjenama, EACA je razvila Strateški vodič za usklađenost, posebno prilagođen komunikacijskim profesionalcima. Ovaj praktični resurs pruža pregled ključnih zahtjeva, pravnog okvira i standarda dizajna koje je važno poznavati. Također nudi konkretne smjernice kako osigurati pristupačnost kroz cijeli životni ciklus kampanje — od briefinga i razrade ideje do produkcije i isporuke.

Što vas očekuje u vodiču?

  • tko je obuhvaćen ovim aktom i na koji način
  • praktični savjeti za podršku klijentima u postizanju usklađenosti
  • strateški razlozi zašto je važno predvoditi u inkluziji

Ekskluzivni EAA Strategic Compliance Guide izrađen je za realnost agencijskog života – brz, fleksibilan i orijentiran na klijente, a preuzeti ga možete ovdje.

Iz EACA-e poručuju: Pristupačnost dotiče svaki segment našeg rada, zbog toga vas potičemo da ovaj resurs podijelite sa širom agencije.