HEINEKEN Hrvatska i dentsu Hrvatska sklopili partnerstvo s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu s ciljem poticanja znanja o digitalnom marketingu

Dentsu Hrvatska i HEINEKEN Hrvatska pokrenuli su uzbudljivo partnerstvo s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu. Studenti su započeli praktičan rad fokusirajući se na brend Karlovačko, a ova inicijativa spaja akademsku i industrijsku stručnost, pružajući studentima jedinstvenu priliku da razviju svoja znanja o digitalnom marketingu.

Tijekom prve godine studija, studenti će raditi na integriranom projektu na razini svih osam obaveznih kolegija. Početak ovog projekta nedavno je obilježen, a trajat će do svibnja 2024. godine. Kako bi studenti dobili najkvalitetnije primjere iz prakse te i sami imali priliku raditi na stvarnim primjerima, projekt se održava kroz dva semestra uz mentorstvo profesora i stručnjaka iz prakse.

Iva Vukmanić, Senior Brand Manager Karlovačkog, izrazila je oduševljenje suradnjom, rekavši: Već je prvi kontakt s profesorima i studentima Ekonomskog fakulteta i više nego opravdao odluku da uključimo Karlovačko u studiju slučaja i pokušamo studentima pomoći da steknu neposredno iskustvo u marketinškoj komunikaciji piva. Uz pomoć našeg partnera, medijske agencije dentsu, vjerujemo da će studenti imati dobru priliku susresti se s vrlo opipljivim primjerima iz prakse. Iznimno se veselimo suradnji i svima želimo sreću u radu na studiji slučaja za Karlovačko!

Iva Vukmanić održala je uvodnu riječ i prezentirala značaj identiteta brenda Karlovačko na prigodnom događaju i otvorenju kolegija, te je govorila o uzbudljivim izazovima koji čekaju studente. Tijekom ove suradnje studenti će marljivo raditi na različitim aspektima digitalnog marketinga, poput istraživanja i razumijevanja ponašanja potrošača u digitalnom okruženju, te razvoja strategije sadržaja, digitalnog oglašavanja i organske komunikacije za brend. Uhvatit će se u koštac sa stvarnim marketinškim primjerima pod vodstvom svojih profesora te će ih analizirati, izrađivati strategije i implementirati digitalna marketinška rješenja kako bi poboljšali prisutnost brenda i angažman s ciljanom publikom.

Vatroslav Škare, izvanredni profesor i voditelj studija za program i suradnju s gospodarstvom, navodi: Ovaj sveobuhvatni projekt, koji je jedinstven za naš studij i fakultet, pomoći će studentima da se prilikom svojih prvih iskustava u praksi digitalnog marketinga znaju nositi sa svim izazovima. U tom smislu, ponosni smo na sve dosadašnje uspjehe i suradnje, te posebno zahvaljujemo ovogodišnjim partnerima – dentsu Hrvatska i HEINEKENOM Hrvatska s brendom Karlovačko – na, vjerujemo – sjajnoj suradnji i iskustvima.

Chief Operating Officer dentsu Hrvatska Vjeko Srednoselec podržava ovaj projekt: Drago nam je da smo udružili snage s HEINEKENOM Hrvatska i Ekonomskim fakultetom na ovom uzbudljivom projektu. Suradnja s mladim umovima je primjer naše predanosti poticanju inovacija i njegovanju nove generacije talenata.

Nakon mjeseci rada i pripreme kreativnih rješenja, studenti će imati priliku predstaviti svoje digitalne marketinške strategije i kampanje. Najbolje ideje i rješenja bit će nagrađeni, što će studentima pružiti priliku da ostave opipljiv utjecaj na jedan od omiljenijih hrvatskih pivskih brendova.