HURA! i njezine agencije članice dio globalne inicijative za agencije VoxComm
VoxComm osnovan je kako bi istaknuo vrijednost sektora agencija za tržišne komunikacije te omogućio neposredan dijalog s World Federation of Advertisers (WFA).
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA!), vodeća strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, postala je dio globalne inicijative VoxComm, koja okuplja čak 36 zemalja. Misija je inicijative zalaganje za moć komercijalne kreativnosti u svim njezinim oblicima – kroz strategiju, ideje, sadržaje i medije – kao dokazanu polugu za rast koju tvrtke zanemaruju na vlastiti rizik.
Članice HURA!-e, njih čak 62 – što predstavlja rekordan broj u 20-godišnjoj povijesti udruge – neke od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija, postale su dio ovog novog svjetskog glasa za agencije, koji zagovara vrijednost koju agencije donose svojim klijentima kao neizmjerljiv poticaj za rast te omogućuje dijaloge s World Federation of Advertisers (WFA).
Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA!-e, prokomentirala je značaj VoxComma za članice HURA!-e: Izrazita vrijednost inicijative leži upravo u njezinu globalnom partnerstvu i zajedništvu, koje se oslanja na dijeljenje resursa i najboljih ideja, jer su izazovi jedinstvene poslovne vrijednosti koje agencije mogu pružiti jednaki svugdje, a ujedno HURA!-u snažnije pozicionira na svjetskoj razini kao već dokazano važnu kariku u svim pregovorima i zalaganjima za interese agencija i tržišta u cjelini.
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Manifest inicijative vrlo jasno ocrtava neophodnost formiranja globalnog agencijskog sektora u pokretanju razumijevanja kreativnosti – stavljajući pritom u središte primjene podataka i nove tehnologije, partnerstva i nove modele te bolje načine nabave temeljene na vrijednosti i poštivanje standarda najbolje prakse.
Tamara Daltroff, predsjednica VoxComma, prilikom lansiranja inicijative poručila je: Vjerujemo da su agencije i komercijalna kreativnost koju pružaju fantastični poticaji za rast. Stoga je bilo krajnje vrijeme da agencijski sektor ima globalni glas, da stane uz bok Svjetskoj federaciji oglašivača (WFA). Udruge nacionalnih agencija i njihovi članovi mogu očekivati da će njihov glas biti pojačan uz pomoć VoxComma i bit će snažni dio ove obostrano korisne organizacije.
HURA! i VoxComm zajedno se zalažu za agencije kao neophodne poslovne partnere koje klijentima donose vanjsku perspektivu, šire uvide te provokaciju i stručnost; partnerstvo i okruženje u kojem agencije mogu cvjetati, a klijenti imati koristi od jedinstvene poslovne vrijednosti koju agencije pružaju; promociju dobre prakse te prozivanje loših praksi i ponašanja koja narušavaju vrijednost klijenata i agencija.
VoxCommova težnja za poticanjem rasta poslovanja, zajedno s vjerovanjem da postoje bolji načini da tvrtke komuniciraju s publikom, detaljno je opisana na novom web mjestu inicijative (www.voxcomm.org).
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje broji 53 članice, neke od najboljih i najnagrađivanijih agencija u Hrvatskoj, a to su: 404, Abeceda, Advans Adria, Arbona, Ascanius media, BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey, Convergent Media Group Croatia, Degordian, Dentsu Aegis Network, Drap, Euroart93, Fabula, Fakat, FCB Afirma, Futura DDB, Human, Iconis, Imago Ogilvy, I to nije sve, Izone, Kofein, Komunikacijski laboratorij, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, KPR, Libra, McCann Zagreb, MediaCom Central Europe Zagreb, Mediacor, Media Val, Millenium promocija, MMB Media Agentur, Nivas, Omega, OMD Media, Organizacija, Pepermint, Pragma komunikacije, Pro media group, Publicis, Rinzol, Real grupa, SeekandHit, Spotstudio, Status grupa, Studio Nexus, Studio Size, Studio Sonda, Šesnić&Turković, Tumpić / Prenc, TBWA Zagreb, Universal McCann i ZOO agencija.
Za više informacija posjetite službene stranice www.hura.hr.