Imago je najbolja hrvatska agencija na BalCannesu
Već drugu godinu za redom Imago reklamna agencija ulazi s maksimalnim brojem kampanja među 25 najboljih u regiji.
Već drugu godinu za redom Imago reklamna agencija ulazi s maksimalnim brojem kampanja među 25 najboljih u regiji.
Ove godine su to ostvarili kampanjom za Franck Čipi Čips pod nazivom CROmpiri, humanitarnom kampanjom Suglasnik za život, napravljenom za udrugu Transplant i jednom od najupečatljivijih kampanja u cijeloj regiji – Oral giving za školu stranih jezika Moje znanje.
Imago je jedina hrvatska agencija koja je među najbolje regionalne kampanje ušla s čak tri rada i tako nastavila višegodišnji niz žetve nagrada na domaćim i svjetskim festivalima.
”Nikad ne radimo za nagrade, ali zato nagrade sasvim dobro rade za nas i baš nam je drago kad ih osvojimo. Bitno nam je da na svakoj kampanji dajemo kreativni maksimum u zadanim okolnostima i da smo sami ponosni na svoj rad, a kad tu kvalitetu prepozna i netko izvan naše agencije i dodijeli nam nagrade, cijela priča bude lijepo zaokružena. Napomenuo bih da nema dobrih kampanja bez dobrog odnosa s klijentom i povjerenja koje klijent mora imati u svoju agenciju. Drago nam je da to povjerenje raste proporcionalno broju ovakvih nagrada i to je temelj da druge godine ponovimo ovaj uspjeh.’’ – rekao je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor Imago reklamne agencije.