iProspect-ov Commerce Success Framework je imperativ za povećanje poslovnog rezultata

iProspect, a dentsu company, osim trenutnih usluga koje nudi u zemljama Adriatic regije, lansirao je Commerce Success Framework koji pomaže oglašivačima navigirati u sve kompleksnijem ekosistemu prodaje, a njihove savjete pročitajte u nastavku!

Tijekom 2020. godine prvi put smo se uvjerili kako se životi ljudi mogu promijeniti u samo nekoliko tjedana. Isto tako, posvjedočili smo kako poslovanje kompanija može biti drastično narušeno zbog same prirode industrija (turizam, aviokompanije, itd.) ili zbog nedovoljne digitalne transformacije i spremnosti da cijelo svoje poslovanje prebace na online platforme.

Osim što je medijska konzumacija u Hrvatskoj u ožujku bila na rekordnoj razini, i trendovi i navike kupovine su se drastično promijenile. Također, sukladno situaciji, na slici ispod možemo vidjeti kako su se ljudi okrenuli web trgovini te dostavi, ali i kako su trendovi utjecali na razne industrije.

Commerce Success Framework proces započinje s detaljnom revizijom i procjenom poslovanja branda kroz 4(+1) ključne dimenzije za razvoj i rast integriranih prodajnih i marketinških aktivnosti.

Svaka od četiri dimenzije odgovara na 4 ključna pitanja te posjedujemo li tehnologiju i/ili koja vrsta tehnologije nam je potrebna da ispunimo zadane ciljeve.

AVAILABILITY Jesmo li prisutni tamo gdje se zaista naša ciljna skupina nalazi? Iako mislimo da je “biti prisutan” online dovoljno, to ne znači da smijemo zanemariti ekosistem u kojem ljudi kupuju.
FINDABILITY Jesmo li dovoljno vidljivi u trenucima kada je to ciljanoj skupini potrebno? Nakon osiguranja prisutnosti brenda tamo gdje su naši kupci, potrebno je osigurati vidljivost u oceanu različitih brendova kao npr. na Google tražilici.
BUYABILITY Kako strateški reagirati na aktivnosti konkurencije, njihove proizvode i cijene? Nakon što kupci pronađu proizvod koji žele, nužno im je pokazati zašto je vaš proizvod superioran nad drugim, da li kroz content, packaging ili kroz posebne akcijske cijene.
REPEATABILITY Kako maksimalno povećati vrijednost postojećeg kupca i produbiti odnose sa njime? Brandovi moraju osigurati izvrsno korisničko iskustvo i posvetiti se feedbacku i angažiranju kupca nakon same prodaje.
TECHNOLOGY Posjedujemo li tehnologiju koja nam je potreba za ispunjenje ciljeva? Transformacija poslovanja se događa sve brže i brže iz dana u dan. Digitalna ekonomija nas tjera da se što prije riješimo ručnog rada i investiramo resurse u tehnologiju što rezultira “ubrzanjem poslovanja brendova” i kreira prostor da se fokusiramo na strateške aktivnosti.

Jednog od naših klijenata (slika iznad) proveli smo kroz cijeli proces Commerce Success Frameworka. Nakon detaljne revizije i procjene poslovanja brenda kroz sva strateška područja, shvatili smo da je klijent superioriniji od konkurenata u plaćenim i organskim medijima te da ima jako konkurentske cijene.

S druge strane shvatili smo da klijent mora značajno unaprijediti strategiju kreiranja i distribucije sadržaja, raditi na strategiji prikupljanja feedbacka te usklađivanja dostupnog inventara s obzirom na predviđanja na temelju potražnje.

Rezultat Consumer Success Framework-a je integrirani prodajno-marketinški plan, prezentacija te implementacija svih područja od strateške razine do taktičke egzekucije u idućih 3-5 godina.

Više informacija pronađite na poveznici.