iProspect-ov Commerce Success Framework je imperativ za povećanje poslovnog rezultata
iProspect, a dentsu company, osim trenutnih usluga koje nudi u zemljama Adriatic regije, lansirao je Commerce Success Framework koji pomaže oglašivačima navigirati u sve kompleksnijem ekosistemu prodaje, a njihove savjete pročitajte u nastavku!
Tijekom 2020. godine prvi put smo se uvjerili kako se životi ljudi mogu promijeniti u samo nekoliko tjedana. Isto tako, posvjedočili smo kako poslovanje kompanija može biti drastično narušeno zbog same prirode industrija (turizam, aviokompanije, itd.) ili zbog nedovoljne digitalne transformacije i spremnosti da cijelo svoje poslovanje prebace na online platforme.
Osim što je medijska konzumacija u Hrvatskoj u ožujku bila na rekordnoj razini, i trendovi i navike kupovine su se drastično promijenile. Također, sukladno situaciji, na slici ispod možemo vidjeti kako su se ljudi okrenuli web trgovini te dostavi, ali i kako su trendovi utjecali na razne industrije.
Commerce Success Framework proces započinje s detaljnom revizijom i procjenom poslovanja branda kroz 4(+1) ključne dimenzije za razvoj i rast integriranih prodajnih i marketinških aktivnosti.
Svaka od četiri dimenzije odgovara na 4 ključna pitanja te posjedujemo li tehnologiju i/ili koja vrsta tehnologije nam je potrebna da ispunimo zadane ciljeve.
AVAILABILITY | Jesmo li prisutni tamo gdje se zaista naša ciljna skupina nalazi? Iako mislimo da je “biti prisutan” online dovoljno, to ne znači da smijemo zanemariti ekosistem u kojem ljudi kupuju. |
FINDABILITY | Jesmo li dovoljno vidljivi u trenucima kada je to ciljanoj skupini potrebno? Nakon osiguranja prisutnosti brenda tamo gdje su naši kupci, potrebno je osigurati vidljivost u oceanu različitih brendova kao npr. na Google tražilici. |
BUYABILITY | Kako strateški reagirati na aktivnosti konkurencije, njihove proizvode i cijene? Nakon što kupci pronađu proizvod koji žele, nužno im je pokazati zašto je vaš proizvod superioran nad drugim, da li kroz content, packaging ili kroz posebne akcijske cijene. |
REPEATABILITY | Kako maksimalno povećati vrijednost postojećeg kupca i produbiti odnose sa njime? Brandovi moraju osigurati izvrsno korisničko iskustvo i posvetiti se feedbacku i angažiranju kupca nakon same prodaje. |
TECHNOLOGY | Posjedujemo li tehnologiju koja nam je potreba za ispunjenje ciljeva? Transformacija poslovanja se događa sve brže i brže iz dana u dan. Digitalna ekonomija nas tjera da se što prije riješimo ručnog rada i investiramo resurse u tehnologiju što rezultira “ubrzanjem poslovanja brendova” i kreira prostor da se fokusiramo na strateške aktivnosti. |
Jednog od naših klijenata (slika iznad) proveli smo kroz cijeli proces Commerce Success Frameworka. Nakon detaljne revizije i procjene poslovanja brenda kroz sva strateška područja, shvatili smo da je klijent superioriniji od konkurenata u plaćenim i organskim medijima te da ima jako konkurentske cijene.
S druge strane shvatili smo da klijent mora značajno unaprijediti strategiju kreiranja i distribucije sadržaja, raditi na strategiji prikupljanja feedbacka te usklađivanja dostupnog inventara s obzirom na predviđanja na temelju potražnje.
Rezultat Consumer Success Framework-a je integrirani prodajno-marketinški plan, prezentacija te implementacija svih područja od strateške razine do taktičke egzekucije u idućih 3-5 godina.
Više informacija pronađite na poveznici.