Kako do boljih natječaja u kreativnoj industriji? Na Zagreb Design Weeku govorile su stručnjakinje iz HURA-ine radne skupine

Bi li vaš biznis uložio 650.000 € godišnje – bez ikakve garancije da će se išta vratiti? Ako vam to zvuči suludo, niste jedini. Ali upravo se to i dalje povremeno događa – iznova i iznova – u natječajnim procesima širom Europe, pa tako i u Hrvatskoj. Oglašivači i agencije troše resurse, radne sate i energije u procese koji su često nepravedni, netransparentni i zastarjeli.

Upravo se o ovoj temi na ovogodišnjem Zagreb Design Weeku održao panel u organizaciji HURA-ine Radne skupine za natječaje i edukaciju klijenata, koji je otvorio važnu temu – kako provoditi natječaje u kreativnoj i komunikacijskoj industriji koji će rezultirati uspjehom i zadovoljstvom i klijenata i agencija.

U razgovoru su sudjelovale Anamarija Hrvoić Đurić (Manjgura), Sanela Seferagić Filipić (RED agencija) i Ružica Ilak (Pragma komunikacije), koje su istaknule da kvalitetno organizirani natječaji donose dugoročne koristi za obje strane – i za agencije i za klijente. Poseban naglasak stavile su na važnost pridržavanja preporuka iz HURA-inih Smjernica za provedbu natječaja jer dobro pripremljeni, transparentni i profesionalno vođeni natječaji doprinose dugoročnim suradnjama, boljem razumijevanju ciljeva i efikasnijem radu na projektima.

Panelistice su se osvrnule i na pozitivne primjere iz prakse, pokazujući da transparentan i profesionalan pristup natječajnim procesima vodi do uspješnih suradnji i vrhunskih kreativnih rješenja.

U najavi je i ažurirani set smjernica za provedbu natječaja i odabir agencije koji priprema HURA-ina Radna skupina za natječaje i edukaciju klijenata, a njihova objava planirana je za kraj godine.